קאר איסט תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין חדש לרכבי MG
משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יופקד על הקמפיין לפרסום דגם המנהלים MG 550 של החברה הסינית בשלטי חוצות, בעיתונות וברדיו
19.01.2011, 13:56 | כתב כלכליסט
יבואנית הרכב קאר איסט מקבוצת דוד לובינסקי, אשר החלה לייבא את MG הסינית לישראל בחודשים האחרונים, הודיעה היום (ד') כי בכוונתה להשקיע 4 מיליון שקל על קמפיין חדש לקידום דגם המנהלים 550 של הרכב.
על הקמפיין התקשורתי הראשון של MG, שיתמקד בשלטי חוצות ופרסומות בעיתונות, הופקד משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער. בשלב מאוחר יותר ישלב הקמפיין גם פרסום ברדיו. משרד יחסי הציבור דבי תקשורת מלווה את ההשקה והקמפיין החדש.
MG הוא מותג רכב בריטי המיוצר בסין. ה-MG 550 נחשבת ל"סנונית ראשונה" בהיצע דגמי MG המיועדים לשוק הרכב הישראלי - במהלך שנת 2011 צפויים להצטרף להיצע הדגמים גם מכונית סדאן משפחתית - MG350 וגם MG6, מכונית מנהלים גדולה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה