אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אסי כהן חוזר עם קמפיין המשך לבנק הבינלאומי

אסי כהן חוזר עם קמפיין המשך לבנק הבינלאומי

הבנק עולה הערב בקמפיין פרסומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב לרגל השקת שירות בשם הפקדה מנייתית

23.01.2011, 12:21 | כתב כלכליסט

הבנק הבינלאומי עולה הערב (א') בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של אסי כהן, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב. מדובר בסרט המשך לסרטון שזכה בפרסומת האהובה ביותר ב- 2010 ומככב בראש טבלת הפרסומות האהובות שמונה שבועות ברציפות.

בסרטון הנוכחי אנחנו פוגשים שוב את אשר, היזם הסהרורי שהחליט להתחרות בבינלאומי. הפעם הוא ואביו מנסים ללכוד לקוחה פוטנציאלית באמצעות תרגיל עוקץ טלפוני מגושם וחובבני.

הקמפיין הוא לרגל השקת הפקדה מנייתית - תפישה חדשה בחיסכון לטווח ארוך באמצעות הוראת קבע לתעודות סל. לראשונה במערכת הבנקאית ניתן יהיה לחסוך באמצעות הוראת קבע חודשית לתעודות סל מנייתיות. מדובר בתעודות סל על שני מדדי המניות המובילים בבורסה – מדד תל-אביב 100 ומדד תל-אביב 25.

תגיות