אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זולות עוד יותר

זולות עוד יותר

שוק כלי הרכב המשומש מציע המון מכוניות זעירות במחירים נמוכים במיוחד. הנה שלוש שכדאי לבדוק

24.01.2011, 09:55 | תומר הדר
מכוניות המיני אמנם עשו קאמבק מרשים בשנה שעברה וגם צפויות לרשום מספר מסירות נאה השנה, אך בפירוש לא מדובר בזן חדש של מכוניות. למעשה, גם בעבר יובאו רכבים מסוג זה לישראל אך זכו לרוב להתעלמות מצד הצרכנים - מה שהופך את מחיריהם כיום לאטרקטיביים מתמיד.

סוזוקי אלטו - הגדירה את השוק

המכונית שהגדירה את שוק הרכב הישראלי מחדש בשנה שעברה יובאה לישראל עוד בשנת 2009 במספרים מצומצמים יחסית, לפני שהציבור בישראל "גילה" אותה. הנה המתכון ש"התניע" מחדש את טרנד מכוניות המיני: מנוע בנפח 996 סמ"ק, תיבה ידנית, והכי חשוב - ירידת ערך של שנתיים בשוק הרכב ששחקה 15 אלף שקל ממחיר האלטו.

המחיר במחירון לוי יצחק לסוזוקי אלטו מודל 2009: 45,000 שקל

דייהטסו קורה - זעירה אבל מרווחת

דייהטסו קורה הזעירה היא מכונית מסוג קיי, כלומר מכונית קטנה שנהנית ביפן מהטבות מס מפאת גודלה. ביפן נפח המנוע של מכוניות אלה מוגבל ל־660 סמ"ק, אך מכוניות ששווקו באירופה ובישראל זכו למנועים גדולים יותר, אם כי לא בהרבה. הקורה, שמצטיינת במרווח פנימי מכובד - כמובן בהתחשב בממדים החיצוניים הזעירים - יובאה ארצה בכמה גלגולים שונים של הדגם בשנות השמונים, אך הגרסה המומלצת ביותר היא זו שיובאה ארצה בשנת 2000. אותה קורה מצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית ובמנוע בנפח 989 סמ"ק.

המחיר במחירון לוי יצחק לדייהטסו קורה מודל 2000: 11,800 שק

דייהטסו קורה דייהטסו קורה דייהטסו קורה

דייהו מאטיס - הברקה איטלקית

התמונה הראשונה שעולה לראש למשמע אזכור מכוניות דייהו הקוריאניות היא של דגמים מיושנים של ג'נרל מוטורס שאינם מצטיינים באיכות הגימור והנסיעה. עם זאת, לצד אותן מכוניות היו לדייהו גם הברקות כמו המאטיס, שעוצבה באיטליה. שמה בחו"ל, אגב, הוא מטיז, אך מסיבות מובנות השם שונה לפני השיווק בישראל. מדובר במכונית עירונית זעירה אשר מצוידת במנוע בנפח 796 סמ"ק ובתיבת הילוכים ידנית, שמאפשרים לה להשיג צריכת דלק מרשימה למדי של כ־17 ק"מ לליטר.

המחיר במחירון לוי יצחק לדייהו מאטיס מודל 2002: 20,000 שקל

תגיות