אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר שנים של איבוד נתח שוק: אסם תשקיע 30 מיליון שקל בבייגלה צילום: עמית שעל

לאחר שנים של איבוד נתח שוק: אסם תשקיע 30 מיליון שקל בבייגלה

כחלק מהמהלך משיקה החברה בייגלה שטוחים - כעכים שטוחים ודקיקים, שפיתוחם ארך כשנה וחצי

24.01.2011, 09:16 | גיל קליאן

לאחר שאיבדה נתח שוק משמעותי בשנים האחרונות, אסם חוזרת להשקיע בבייגלה: ל"כלכליסט" נודע כי אסם משקיעה יותר מ־30 מיליון שקל במהלך להרחבת מגוון המוצרים ורענון האריזות - זאת, כאשר כל הקטגוריה של כעכים מלוחים עומדת על כ־100 מיליון שקל בשנה, על פי נתוני נילסן.

לפי הנתונים, המתייחסים לשנה שהסתיימה בנובמבר 2010, נתח השוק של אסם בקטגוריה עמד על 17% - ירידה של 15% לעומת השנה הקודמת. מובילת הקטגוריה היא בייגל בייגל עם 64%, עלייה של 3% לעומת השנה הקודמת. מספר 2 הוא מאיר בייגל, המחזיק 13% מהקטגוריה בעצמו, ומייצר את הכעכים המלוחים עבור המותג הפרטי של שופרסל, שמחזיק 6% מהקטגוריה. מאיר בייגל צמח ב־18% לעומת השנה הקודמת.

המהלך הנוכחי של אסם מגיע לאחר עשור ללא מהלך משמעותי בקטגוריה. כחלק מהמהלך משיקה החברה בייגלה שטוחים - כעכים שטוחים ודקיקים, שפיתוחם ארך כשנה וחצי. לטובת המהלך רכשה אסם קו ייצור חדש.

"לאור בחינת הפוטנציאל העסקי בקטגוריה הובהר, גם לנסטלה העולמית, כי עלינו להשקיע כדי לייצר מובילות בקטגוריה", אמרה איילת צרפתי־רוזן, מנכ"לית חטיבת החטיפים באסם.

תגיות