אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טל פרידמן יככב בקמפיין המשרד להגנת הסביבה

טל פרידמן יככב בקמפיין המשרד להגנת הסביבה

המשרד יוצא בקמפיין בעלות של 15 מיליון שקל שסיסמתו "מתחילים לחשוב ירוק", בו דוגמאות כיצד התחשבות בסביבה מביאה לחיסכון כלכלי

24.01.2011, 15:14 | רויטל חובל
המשרד להגנת הסביבה השיק היום (ב') קמפיין הסברה תחת הסלוגן "מתחילים לחשוב ירוק" בכיכובו של הבדרן טל פרידמן. עלות הקמפיין 15 מיליון שקל ובמשרד להגנת הסביבה מקווים להשיג את שיתוף הפעולה של הציבור בתחום הסביבה, בעיקר נוכח כניסתו לתוקף של חוק האריזות ב-1 ביולי.

הקמפיין מבוסס על האסטרטגיה לפיה "חיים ירוקים. כולם מרוויחים מזה" ונותן דוגמאות כיצד שינוי התנהגותי יכול להביא לשיפור סביבתי וכלכלי. הדוגמאות הן: נהיגה במהירות קבועה (חיסכון של עד 150 שקל בחודש), צמצום הדפסות והדפסה משני צדי הדף, צריכה אחראית ולא בזבנית, ויסות המזגן לטמפרטורה המומלצת, ניתוק מכשירי חשמל בתום השימוש, מעבר לנורות חסכוניות ועוד. על פי חישוב שנערך במשרד, הפעולות עשויות להביא לחיסכון של למעלה מ-500 שקל בחודש ו-6,000 שקל בשנה.

מתקן לאיסוף בקבוקי פלסטיק, צילום: עומר הכהן מתקן לאיסוף בקבוקי פלסטיק | צילום: עומר הכהן מתקן לאיסוף בקבוקי פלסטיק, צילום: עומר הכהן

קמפיין ההסברה המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, יראה כיצד פרידמן מנהל את חיי משק ביתו באורח ירוק. כך, למשל, פרידמן, מחזיק במכוניות היברידיות - ידידותיות לסביבה, ביתו שבטבעון כולל בין היתר לול תרנגולות וחתולים שנהנים משאריות מזון ומתקן למחזור מים המחובר למקלחות ובמים נעשה שימוש חוזר להשקיית הגינה.

הקמפיין יכלול פריסת מדיה רחבה ויופיע על גבי שלטי חוצות, עיתונים, טלוויזיה, רדיו ואינטרנט. אתר האינטרנט שהוקם במיוחד עבור הקמפיין קל להבנה והתמצאות ומכיל טיפים רבים לגולשים כיצד להפוך את חיי היום יום לירוקים יותר בכל תחומי החיים.

קמפיין המשרד להגנת הסביבה מצטרף לקמפיין תאגיד מיחזור הבקבוקים המציג את שלל האפשרויות שניתן לעשות מהחומר הממוחזר, וכן קמפיינים ממשלתיים אחרים כמו קמפיין כחול לבן של משרד התמ"ת וקמפיין התייעלות אנרגטית של משרד התשתיות.

תגיות