אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דניס קראולי: לפורסקוור יש מספיק כסף עד לסוף השנה

דניס קראולי: לפורסקוור יש מספיק כסף עד לסוף השנה

מייסד השירות מבוסס המיקום אמר שהחברה גייסה 20 מיליון דולר בקיץ, והיא אינה ממהרת להנפיק או למכור - למרות התחרות מצד פייסבוק

24.01.2011, 21:20 | סוכנויות הידיעות

לחברת הסטארט-אפ פורסקוור, העומדת מאחורי השירות מבוסס המיקום, יש מספיק כסף עד לסוף השנה, והיא אינה ממהרת למכור את החברה או להנפיק אותה, למרות התחרות מצד פייסבוק - כך אמר היום (ב') מייסד החברה דניס קראולי. פורסקוור גדלה מ-100 אלף משתמשים ליותר מ-6 מיליון בשנה שעברה, וגייסה 20 מיליון דולר בסבב מימון בקיץ שעבר.

"אנחנו במקום טוב עכשיו" אמר קראולי לרויטרס בראיון שנערך בכנס המדיה DLD במינכן. "יש לנו מספיק כסף עד לסוף השנה", הוא אמר, אך לא שלל גיוס נוסף לפני סוף השנה. פורסקוור היתה מטרה לרכישה מצד חברות שונות, בהן יאהו. פייסבוק, מצדה, החליטה להתחרות בשירות, והציגה את כלי הפלייסס (Places) שמאפשר למשתמשים לאתר את מיקום חבריהם ברחבי ארה"ב. 

פורסקוור, הסביר קראולי, מנסה לשנות את הדרך שבה צרכנים חווים מקומות, על ידי כך שהיא מספקת להם מידע שמועבר על ידי חברים לרשת שלהם. "זה באמת משנה את הדרך שבה, אני חושב, אנשים הולכים לחוות את העולם", אמר קראולי. "אנחנו לוקחים את הדברים שאנשים באמת אוהבים בחוויית האינטרנט והרשתות החברתיות, ומביאים אותם לעולם האמיתי".

כ-60% ממשתמשי פורסקוור נמצאים בארה"ב ורוב שאר המשתמשים נמצאים באירופה, יפן, דרום-מזרח אסיה ודרום אמריקה. מלבד היישום הזה של החברה, שניתן חינם לצרכנים, פורסקוור מפתחת קשרים עם עסקים מקומיים כגון בתי קפה ובארים, אשר משתמשי האתר ממליצים עליהם, ועוזרת לעסקים לתקשר ישירות עם הצרכנים.

"אנחנו יכולים להראות לך איזה סוג אנשים הולכים למקום הזה, מי מגיע במהלך היום ומי הלקוחות הכי טובים שלך", אמר קראולי. "אנחנו מייצרים כלים שמאפשרים לך לתקשר בחזרה עם הלקוחות האלה".

תגיות