אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברות הסטארט-אפ טרדונומי, סוהו ואיגנייטד מגייסות 12 מיליון דולר צילום: עידו אייזיק

חברות הסטארט-אפ טרדונומי, סוהו ואיגנייטד מגייסות 12 מיליון דולר

טרדונומי מפעילה אתר משחקי מסחר במט"ח, SohoOS פיתחה אתר אינטרנט המספק שירותי תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים וחברת IgnitAd מחממת המדיה של JVP פיתחה מערכת לניהול פרסומות בטלפון הסלולרי ובאינטרנט

26.01.2011, 19:36 | אסף גלעד

יום לא שגרתי בענף ההייטק המקומי. שלוש חברות סטארט-אפ גייסו במהלך היום (ד') 12 מיליון דולר.

הבכירה ביניהן, חברת טרדונומי (Tradonomi), מפעילת אתר משחקי המסחר במט"ח eToro, גייסה 8.3 מיליון דולר מקרן ההון סיכון האמריקאית ספארק, הפעילה בקרב חברות ישראליות בתקופה האחרונה.

טרדונומי נוסדה בידי יוני אסיא, בנו של מייסד מג'יק דייויד אסיא, והיא מחזיקה במשרדים בלימסול שבקפריסין וברמת החייל בתל-אביב. וגייסה קודם לכן 10 מיליון דולר מחמי פרס, אלי ברקת, רפי גידרון, עופר אדלר, ודיוויד אסיא.

החברה פיתחה משחקים המפשטים ומקילים על המסחר במט"ח ובסחורות, ומפתחת בימים אלה רשת חברתית שמאפשרת לסוחרים לחלוק תחזיות ופעולות מסחר אחד עם השני. לפי דיווחי החברה, עד כה עשו שימוש בתוכנה 1.5 מיליון משתמשים.

מגייסת נוספת היא חברת הסטארט-אפ SohoOS מחממת האינטרנט דה-טיים של אילן שילוח. החברה, שפיתחה אתר אינטרנט המספק שירותי תוכנה לעסקים קטנים ובינוניים, גייס 1.75 מיליון דולר מחברת ההשקעות Mangrove הממוקמת בלוקסמבורג. את ההשקעה ילווה בכיר הקרן ולשעבר סמנכ"ל התפעול של סקייפ, מייקל ג'קסון.

האתר SohoOS משרת כיום 20 אלף עסקים קטנים ועצמאיים כמו שרברבים, מתכנתים עצמאיים ומעצבים. הוא מספק להם מספר שירותים לניהול עסק כגון חיוב (בילינג), תא קולי, ניהול לקוחות (CRM), דוא"ל, מערכת ניהול מכירות, פרויקטים ומסמכים, כאשר מרבית השירותים ניתנים בחינם, וחלקם הקטן – כגון שירותי שיחות מבוססות אינטרנט (VOIP) או שירותי סמס לטלפונים סלולריים- ניתנים בתשלום כשירותי פרמיום.

גם חברת IgnitAd מחממת המדיה של JVP, גייסה היום גיוס פנימי מהמשקיעים הקיימים: DFJ תמיר פישמן וקרן JVP של אראל מרגלית.

החברה שפיתחה מערכת לניהול פרסומות בטלפון הסלולרי ובאינטרנט גייסה 2 מיליון דולר. מערכת הפרסום, מאפשרת לאתרי תוכן המציגים פרסומות לנהל מכרזים מקוונים ומהירים למפרסמים על גבי כלל הרשת, בכלל זה כל רשתות ו"בורסות" הפרסום. התוצאה היא התאמה מהירה בין מפרסמים לבין שטחי פרסום, המבוססים על אלגוריתמים ועל חיזוי מתוחכם של חשיפה לפרסומות אלה. קודם לכן גייסה IgnitAd 1.5 מיליון דולר מאותם המשקיעים.

תגיות