אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בין חטיף לתוסף תזונה צילום: צפריר אביוב

בין חטיף לתוסף תזונה

חברת הביוטכנולוגיה הרבמד עומדת להשיק חטיף בריאותי חד המיועד להורדת כולסטרול בהשקעה של 1.5-2 מיליון שקל

27.01.2011, 09:43 | אורנה יפת

גם חברת הביוטכנולוגיה הרבמד, הממוקמת במכון ויצמן ברחובות ומפתחת מוצרי בריאות, עומדת להשיק חטיף בריאותי חדש - אבל במקרה שלה, מדובר במיצוב שונה במקצת: החטיפים של הרבמד, שישווקו תחת המותג Nutravida, הם מבוססי מחקר מדעי ומיועדים להורדת כולסטרול. "אנחנו יושבים בין עולם תוספי התזונה לבין עולם המזון הפונקציונלי", מסביר המנכ"ל אלון לוי־נחום. "שוק תוספי התזונה בישראל מגלגל כ־300 מיליון שקל בשנה, ושוק המזון הפונקציונלי מוערך בעוד כ־700 מיליון שקל. המותג שלנו יושב בדיוק באמצע. הקטגוריה שלנו היא מזון תומך בריאות, שזו קטגוריה חדשה יחסית, גם בעולם. החטיפים שלנו מבוססי הדרים, בניגוד לחטיפים של חברות המזון הישראליות, המבוססים על שיבולת שועל עם סוכר".

לדברי לוי־נחום, המותג יכלול שמונה סוגי חטיפים, שבהשקתם תשקיע הרבמד 1.5–2 מיליון שקל. המחיר יתמוך בבידול של המוצרים: בעוד שחטיפי דגנים רגילים נמכרים תמורת 6 שקלים בממוצע, החטיף של הרבמד יימכר ב־10 שקלים.

בימים אלה מופצים המוצרים לסופר־פארם, ולאחריה תורחב ההפצה גם לניו־פארם, לעדן טבע מרקט ולבתי מרקחת פרטיים. "אנחנו מעדיפים שהכניסה תהיה דרך עולמות הפארמה, רק אחר כך נגיע גם לרשתות מזון", מסביר לוי־נחום. "היעד שלנו הוא להגיע למכירות של 20 מיליון שקל, לאחר שנהיה בפריסה מלאה".

בשלב הבא תיכנס החברה גם לתחום המשקאות הפונקציונליים, שנשלט כיום על ידי המותגים אקטימל ויופלה 360. כיום נמצאים בפיתוח כחמישה מוצרים בסדרה, שבהשקתה יושקעו עוד 2 מיליון שקל.

אתם מתכננים גם יציאה לחו"ל?

"Nutravida עוצב על ידי חברת המיתוג האמריקאית IMG, ונבנה כמותג בינלאומי. התחברנו ליצרן חטיפים שמחכה לאישור מאיתנו לייצר לשוק האמריקאי, ויש לנו ערוצי הפצה שם. כל התשתית מוכנה, אבל אנחנו מחכים שיוזרם הון לחברה".

תגיות