אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טויוטה עשויה להוריד את מחיר הפריוס בגלל שינוי בתדמית המותג

טויוטה עשויה להוריד את מחיר הפריוס בגלל שינוי בתדמית המותג

בעזרת תמריצים ממשלתיים עלו מכירות הפריוס ב-50% ל-315,669 מכוניות ב-2010

28.01.2011, 14:27 | בלומברג

טויוטה עשויה להוריד את מחיר המכונית ההיברידית "פריוס" ביפן, זאת בשל שינוי בתדמית המותג. לדברי גורם בחברה "סקר שנערך מראה כי בשל נפח המכירות הגבוה של המכונית, הרוכשים תופסים את מכונית פריוס כמותג "ידידותי" - ופחות כמותג "חדשני". כתוצאה מכך פריוס מתחרה עם דגמים אחרים על לקוחות שמעדיפים מכוניות זולות עם תדמית "ידידותית" חזקה, כגון "פיט קומפקט" של הונדה מוטור.

"הפריוס הופך להיות נפוץ יותר בשוק, ויתכן שהגיע הזמן לחשוב על הורדת המחיר", אמר הגורם בחברה. בעזרת תמריצים ממשלתיים, המעודדים רכישת מכוניות חסכוניות, עלו מכירות הפריוס ב-50% ל-315,669 מכוניות ב-2010.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות