אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אגסי: שליש מהסכום שבטר פלייס גייסה משמש להקמת תחנות טעינה צילום: אוראל כהן

אגסי: שליש מהסכום שבטר פלייס גייסה משמש להקמת תחנות טעינה

מייסד החברה אמר בפורום הכלכלי בדאבוס כי החברה גייסה עד כה כ-700 מיליון דולר; העריך שעד 2016 יימכרו בישראל יותר מכוניות חשמליות ממכוניות בעלות מנועי בעירה פנימית

28.01.2011, 19:19 | תומר הדר

בטר פלייס גייסה עד כה כ-700 מיליון דולר, אך הוציאה כשליש מסכום זה על הקמת תחנות החלפת הסוללה, כך אמר מייסד החברה, שי אגסי, במהלך הפורום הכלכלי הבינלאומי בדאבוס.

לדברי אגסי, יתרת הסכום תאפשר לבטר פלייס לכסות הפסדים שייגרמו עד להגעה לנקודה שבה החברה תהיה רווחית. עוד ציין אגסי שלהערכתו עד שנת 2016 יימכרו בישראל יותר מכוניות חשמליות ממכוניות בעלות מנועי בעירה פנימית.

במהלך הוועידה הציגה חברת ניסאן את הליף, שאינה מצוידת בסוללה מתחלפת. לדברי אגסי, עם השנים יהפכו הסוללות לקטנות יותר ויעילות יותר, דבר שיהפוך את תהליך החלפת הסוללה ליותר פשוט. עם זאת, רנו היא למעשה יצרנית הרכב היחידה כיום אשר מפתחת רכבים בעלי מנגנון החלפת סוללה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
מה הקשר בין סוג ההנעה למס?1!
מיסים מדלק זה אחוז נכבד מאוד מהכנסות המדינה. ישראל המדינה הראשונה בעולם שיש לה כוונה רצינית להתחיל בהתהליך של החלפת חלק נכבד מהרכבים לרכבים חשמליים. אז מה זה משנה אם האוטו נוסע על דלק וודקה או חשמל, יש מס על נסועה והמדינה שומרת לה את הזכות להמשיך לגבות מס, אין שום קשר לסוג ההנעה. ברגע שכל מדינה אחרת תבין שלא מדובר על איזה מכונית פה מכונית שם שנטענת מהחשמל אלא על רוב המכוניות במדינה, שום מדינה לא תוותר ולא יכולה לוותר על מס נסועה.
אדיר  |  30.01.11
לכל התגובות