אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג לייף החל לספק גם תרופות מרשם צילום: אלדד מאסטרו

מותג לייף החל לספק גם תרופות מרשם

סמנכ"ל השיווק של סופר פארם: לייף פועל רק בבריאות ויופי שהם תחומי הליבה של סופר־פארם. לכן לא תראה אותו בנייר טואלט, בחומרי ניקוי ובחיתולים

30.01.2011, 10:31 | גיל קליאן

הבכורה בהחדרת המותג הפרטי לישראל אינה נמצאת בידיה של רשת מזון, אלא בידי רשת סופר־פארם שלפני 15 שנה הביאה את המותג לייף למדפים.

דרור קציר, סמנכ"ל השיווק ברשת, מציין כי "האסטרטגיה מאוד ברורה - לייף פועל רק בבריאות ויופי שהם גם תחומי הליבה של סופר־פארם. לכן לא תראה אותו בנייר טואלט, בחומרי ניקוי ובחיתולים. אגב, חיתולים זה לוס לידר (מוצר הפסדי לרשת - ג"ק), ואני מאמין שאף אחד לא ייכנס לשם".

מכירות המותג עמדו על כ־300 מיליון שקל ב־2010, צמיחה של 7% לעומת שנת 2009. תחת לייף מרוכזים 2,700 מוצרים שונים תחת 500 משפחות מוצרים. באחרונה החברה אף נכנסה לתרופות מרשם תחת המותג לייף והשיקה גלולות למניעת היריון בשיתוף טבע.

בגלל אותם תחומי פעילות מנסים בסופר־פארם לשמור על מיצוב גבוה של לייף, ומשווקים אותו כמוצר מוביל בכל קטגוריה. "אי אפשר למכור סבון לשירותים ותרופה להורדת חום תחת אותו מותג", מסביר קציר.

כדי לבדל כל סדרת מוצרים ברשת משיקים כל קבוצה עם שפה גרפית שונה - ולפעמים אף מקיימת קמפיינים לקידום מוצרי לייף. כך, למשל, לקחו מוצרי הקוסמטיקה של לייף חסות ב"רוקדים עם כוכבים" כדי לנסות ולמצב את המותג כמוביל בתחומו.

תגיות