אראלה זכתה: החשיפה הלא צפויה של קמפיין מפעל הפיס
הקמפיין של מפעל הפיס בכיכובה של אראלה אייזנר הביא לשווי חשיפה הגדול ב־40% לעומת היקף ההשקעה במותג
אראלה אייזנר, הפנים של מפעל הפיס בחודשים האחרונים, הביאה לשווי חשיפה הגדול ב־40% לעומת היקף ההשקעה במותג. החל מאוקטובר 2010, אז עלה הקמפיין, הושקעו במותג מפעל הפיס 1.5 מיליון שקל, ושווי החשיפה עומד על 2.5 מיליון שקל, עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום. לשם השוואה, הקמפיין המדובר של גינדי זכה לפי הערכות בחשיפה של 10 מיליון שקל עם השקעה של 15 מיליון שקל.
לדברי מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם BBDO, משרד הפרסום של מפעל הפיס, "התובנה היתה שאנשים לא באמת מאמינים שיש זוכים במסגרת תוכנית המנויים, אז אמרנו שנקליט את השיחות ונשמיע אותן כמו שהן. זה החל כמהלך גרילה ברדיו, ואז נוסף תוכן ושילוט חוצות, וכל פעם הוספנו אלמנטים לקמפיין לפי הבאזז שנוצר, כאשר השיא היה הדמות של אראלה ב'ארץ נהדרת'". הצלחת הקמפיין תרמה גם להגדלת מספר המנויים של מפעל הפיס ובחודשים אוקטובר-דצמבר חל גידול של 44% במספר המנויים החדשים לעומת 3 חודשים קודם לכן.
תגובה אחת לכתיבת תגובה