אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איגוד חברות הפרסום בוחן אפשרות להתערב בנושא הצפייה הנדחית

איגוד חברות הפרסום בוחן אפשרות להתערב בנושא הצפייה הנדחית

האיגוד טוען כי עקב החלטת הזכייניות לחשב את הצפייה הנדחית לפי מקטעים של רבעי שעה נוספה תוספת רייטינג לתוכנית עצמה אבל לא לברייק הפרסומות

01.02.2011, 14:37 | שלי פריצקר

הנהלת איגוד חברות הפרסום פנתה ליועץ המשפטי שלה בכדי לבחון אם יש באפשרותה להתערב בסוגיית הצפייה הנדחית.

הבקשה עלתה נוכח הבעיות שנוצרו עקב החלטת זכייני הטלוויזיה המסחרית לחשב את הצפייה הנדחית לפי מקטעים של רבעי שעה ולא לפי דקת צפייה בפועל. הדבר גרם לתוספת רייטינג לתוכנית עצמה אך לאו דווקא לברייק הפרסומות ולכן נטען כי חלה עלייה במחירי הפרסום וירידה באפקטיביות שלו.

בחודש האחרון מאז החלה המדידה החדשה של ועדת המידרוג והחלו למדוד רייטינג גם במכשירי ההקלטה של HOT ו-yes וכן ב-VOD, הועלו טענות רבות מצד מפרסמים ופרסומאים על אופי חישוב הרייטינג בצפייה הנדחית ועד כה איגוד חברות הפרסום היה מנוע מלטפל בסוגיה מחשש להגבל עסקי שכן מבחינה משפטית לאיגוד אסור להתערב בנושאים עסקיים הקשורים למחיר.

למרות שכל המפרסמים הגדולים מתרעמים, היחידה שירדה מהמסך הקטן היא סלקום אשר משדרת את הקמפיין החדש שלה באינטרנט בלבד.

לדברי מודי כידון יו"ר איגוד חברות הפרסום: "מדובר בנושא חשוב ובעל אספקט מסחרי, ולכן ביקשנו את חוות דעת היועץ המשפטי והורינו לו לפנות לממונה על ההגבלים העסקיים בבקשת פרה-רולינג לאישור לטיפול בנושא".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות