אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
The Daily מגיע: מודל מינויים חדש ותכנים שמותאמים לאייפד צילום: אי פי אי

The Daily מגיע: מודל מינויים חדש ותכנים שמותאמים לאייפד

אפל וניוזקורפ משיקות היום את המגזין, שיותאם במיוחד עבור טאבלטים וינסה לשנות את פניה של העיתונות הדיגיטלית

02.02.2011, 13:50 | שי ענבל

עידן חדש בעיתונות הדיגיטלית? המגזין של רופרט מרדוק לאייפד, שנמצא בעבודה חודשים רבים ותקציבו מוערך ב-30 מיליון דולר בשנה הראשונה, יוכרז הערב (ד') באירוע מיוחד שבו ייקחו חלק ניוזקורפ ואפל.

השקתו של The Daily מעוררת עניין רב לא רק בעולם הטכנולוגיה, אלא גם בעולם העיתונות. הסיבה היא שככל הנראה באירוע עצמו יוכרז גם מודל המינויים המיוחד של אפל בחנות ה-iTunes. כיום המשתמשים נאלצים לרכוש גליונות באופן ידני, אך המודל החדש צפוי לכלול חיוב אוטומטי ו"דחיפה" של גליונות חדשים כאשר אלה ייצאו. בכך יוכל האייפד להוות תחליף נוח יותר למודל המינויים המסורתי.

העיתון תוכנן להיות הראשון שייצר תכנים במיוחד עבור טאבלטים: אפליקציית האייפד עצמה צפויה לכלול, בנוסף לטקסטים המותאמים לקריאה במכשיר, גם וידיאו ותכנים אינטרקטיביים שונים. המגזין עתיד לעסוק בעיקר בתחומי הבידור הספורט, ולהציג כותבים בכירים מעיתונים מובילים כמו "פורבס", "הניו יורקר" ו"הניו יורק פוסט". ככל הנראה, חלק מתכני העיתון יופיעו גם באתר האינטרנט של The Daily, לאחר שיככבו במהדורת האייפד.

ג'יימס מרדוק, מנכ"ל ניוזקורפ באסיה ובאירופה ובנו של בעלי התאגיד, אישר לאחרונה את השמועות שלפיהן מחירו של העיתון החדש יעמוד על 99 סנט לשבוע. "זה הולך להיות סוג חדש של עיתונות", הצהיר.

מרדוק עצמו צפוי לשאת דברים באירוע. לפי ההזמנה שנשלחה לעיתונאים, את אפל ייצג אדי קיו, סמנכ"ל שירותי האינטרנט. סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל שפרש באופן זמני מהחברה בשל מצבו הבריאותי, אינו צפוי להגיע, וכך גם מחליפו, טים קוק. 

תגיות