אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דייט מוצלח: אתר ההיכרויות OKCupid נרכש על ידי המתחרה Match.com

דייט מוצלח: אתר ההיכרויות OKCupid נרכש על ידי המתחרה Match.com

OKCupid, הפועל מאז 2004, ייקנה תמורת 50 מיליון דולר. מנכ"ל האתר, סם ייגן, אמר לאחרונה בראיון ל"כלכליסט" שהמוצר של Match.com "לא טוב"

02.02.2011, 15:40 | שי ענבל

אתר ההיכרויות הפופולרי OKCupid נרכש על ידי Match.com ב-50 מיליון דולר במזומן - כך על פי הודעה שפרסמו החברות. ב-Match.com אמרו כי אוקייקיופיד הוא "אתר ההיכרויות מבוסס הפרסומות בעל קצב הגדילה הגבוה ביותר".

אוקייקיופיד פועל מאז 2004, והצליח להתבלט בזירת ההיכרויות האינטרנטית בזכות היותו חינמי לחלוטין, ובעל מאפיינים חברתיים שונים, כמו יומנים, מערכת צ'אט ושאלונים. לפי ההערכות, תכונות אלה משכו לשירות אוכלוסיה צעירה יחסית. תכונה ייחודית נוספת של אוקייקיופיד הוא מנגנון התאמה ייחודי המתבסס על שאלות אישיות, שהחברה אף הגישו עליו בקשה לפטנט.

כרגע לא ברור מה יהיו השינויים שיתבצעו באתר בעקבות הרכישה, אם בכלל, אולם בהודעה לעיתונות נאמר כי מנכ"ל OKCupid, סם ייגן, ימשיך לתפעל אותו מהמשרדים בניו יורק. כיום עיקר הכנסותיו של אוקייקיופיד מגיעות מפרסומות, בניגוד ל-Match.com הפועל בתשלום.

בראיון שנתן ייגן ל"כלכליסט" לפני כחודשיים הדגיש המנכ"ל את ההבדל בין אוקייקיופיד למתחרים, בהם Match.com: "הקמנו את OkCupid כי האמנו ששוק אתרי ההיכרויות צריך שינוי. המוצרים של האתרים האחרים, eHarmony ו-Match.com, לא היו טובים, וידענו שאנחנו יכולים לייצר דבר מוצלח בהרבה. יותר מדי אתרי היכרויות ברשת לא משקיעים מספיק משאבים בלוודא שהמוצרים שלהם באמת מועילים ללקוחות, והם עוד גובים עליהם כסף".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות