אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הברזילאים משתלטים על החולצה של ריבר פלייט

הברזילאים משתלטים על החולצה של ריבר פלייט

מועדון הפאר הארגנטינאי ממהר לסגור חוזי חסות כדי לסגור חובות עצומים. על הדרך גם הפכה למגייסת החסויות הטובה בארגנטינה

02.02.2011, 18:17 | רונן וודלינגר

בטורניר הקלאוסורה הקרוב – שייפתח בארגנטינה ב-13 בפברואר – תשחק ריבר פלייט עם סכין בשרוול. לא לדאוג, לא מדובר בשלב חדש באלימות ששוטפת את הכדורגל הארגנטיני, אלא רק בספונסרית החדשה של המועדון – חברת טראמונטינה (Tranmonita) הברזילאית, שמפורסמת בארגנטינה בעיקר בזכות סכין המטבח שהיא מייצרת. טראמונטינה תשלם לריבר 600 אלף דולר בשנה תמורת הזכות שהלוגו שלה יופיע על השרוול של השחקנים.

טראמונטינה, בעלת מחזור שנתי של 1.3 מיליארד דולר בשנה, לא תהיה החברה היחידה מברזיל על החולצה של המיז'ונריוס: כיום, הלוגו המרכזי שמופיע במרכז החולצה של ריבר הוא זה של פטרובראס, חברת הנפט הברזילאית הלאומית.

"הגעתו של ספונסר חדש היא בשורה מצוינת לשיפור המצב הכלכלי של המועדון", הודיע השבוע דניאל "הקייזר" פסארלה – פעם קפטן נבחרת ארגנטינה וריבר פלייט וכיום נשיא הקבוצה. יש לזכור כי בטורניר הקרוב - לצד המאבק על המקום בליגה, שבה אחרי כמה עונות מאכזבות - תצטרך ריבר להמשיך ולהיאבק גם בחובות העצומים שמעיקים על המועדון ומגיעים על פי ההערכות ליותר מ-40 מיליון יורו. לשם כך, סגרה ההנהלה בימים האחרונים שני חוזים נוספים: הסכם לשנתיים עם קוקה קולה תמורת שני מיליון דולר, והסכם להשכרת איצטדיון המונומנטל ל-10 קונצרטים תמורת 300 אלף דולר לכל קונצרט.

עם הגעתה של טראמונטינה, תהפוך ריבר לקבוצה שמקבלת הכי הרבה כסף עבור פרסום על החולצות, כש-600 הדולרים שהיא תשלם יצטרפו ל-2.5 מיליון דולר לשנה שמשלמת פטרובראס. בוקה ג'וניורס קרובה לריבר עם 2.5 מיליון דולר שהיא מקבלת מ-LG, ועוד חצי מיליון דולר מחברת הדלק הצרפתית טוטאל. בנוסף, צפויה בוקה לקבל ב-4 השנים הבאות 30 מיליון דולר מנייקי תמורת לבישת מוצריה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות