אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מפסיקים לבלבל את הלקוחות

מפסיקים לבלבל את הלקוחות

ארומה היא הרשת היחידה בישראל שמפעילה תחת מותג אחד שתי חברות נפרדות

03.02.2011, 10:25 | אורנה יפת

ארומה היא הרשת היחידה בישראל שמפעילה תחת מותג אחד שתי חברות נפרדות. מרבית הצרכנים אינם יודעים זאת, שכן המיתוג, עיצוב הסניפים, התפריט והלוגו, זהים לחלוטין. גם אופן ההגשה, הכלים ואפילו מדי העובדים זהים, וכך גם חלק מהספקים.

שטראוס, למשל, מספקת לשתי הרשתות את קוביית השוקולד המוגשת לצד הקפה. בלבול הצרכנים מתבטא לא פעם, כאשר הם מנסים לשווא לממש את הכרטיס הנטען של אחת הרשתות בסניף של הרשת האחרת.

בעוד שפריסת הרשת התל אביבית, שבבעלות סהר שפע, מוגבלת לתחומי העיר וכוללת 22 סניפים, התפשטה ארומה ישראל שבבעלות האח יריב שפע בכל הארץ, עם 106 סניפים.

בענף אומרים שסהר מעוניין להתפתח לעסקים נוספים, חלקם באירופה, ולכן הוא מעוניין למכור את ארומה ת"א. יריב, מנגד, שמנסה לרכוש את ארומה ת"א כבר שנים רבות, יוכל סוף סוף לחסוך את הבלבול מהלקוחות ולהמשיך לפתח את המותג באופן עצמאי.

תגיות