אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התקציב של "9 מיליון" יוצא למכרז צילום: דפנה גזית

התקציב של "9 מיליון" יוצא למכרז

קבוצת ביטוח ישיר הוציאה את המותג למכרז בו מתמודדים לפי ההערכות אדלר חומסקי, גליקמן-נטלר-סמסונוב, מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי

06.02.2011, 14:24 | שלי פריצקר

קבוצת ביטוח ישיר הוציאה את המותג "9 מיליון" למכרז שבו מתמודדים על פי ההערכות אדלר חומסקי, גליקמן-נטלר-סמסונוב, מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי. תקציב הפרסום של המותג עמד ב-2010 על כ-6 מיליון דולר במחירים ריאליים לפי יפעת בקרת פרסום.

 תקציב הפרסום של "9 מיליון" מנוהל מאז 2003 באדלר חומסקי שלאחרונה אף יצא בסרטון חדש עם כוכב הריאליטי התורן אלכס מורוזוב מ"היפה והחנון", כחלק מהקמפיין "9 מיליון דרכים לעזוב את סוכן הביטוח שלך". קודם לכן יצאו ב-"9 מיליון" בקמפיין עם פרזנטור אחד מוביל - משה איבגי עם "דוד הכי טוב". על פי ההערכות החברה יוצאת כעת למכרז מתוך רצון לרענן את הקו הפרסומי.

‏מלבד אדלר חומסקי, במערך הפרסום של קבוצת ביטוח ישיר מטפלים כיום עוד 2 משרדים: ביטוח ישיר בידי שלמור-אבנון-עמיחי וברוקנר-נטע -יער שאחראי על מימון ישיר. ‏‏9" מיליון" מוחזקת על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). ביטוח ישיר אישרו את קיום המכרז.

תגיות