המכוניות הסודיות של יבואני הרכב
הן כבר הגיעו לכאן, אך נוסעות רק מתחת לרדאר. "כלכליסט" מציג את המכוניות שיבואני הרכב בוחנים
יונדאי I25 ומיצובישי קולט
כלמוביל
יונדאי I25 תחליף בחודשים הקרובים את יונדאי אקסנט, שזכתה בישראל לפופולריות רבה, בעיקר בקרב ציי הרכב. לפי נתוני דו"ח המסירות של איגוד יבואני הרכב, בינואר יובאו לישראל שתי מכוניות מדגם יונדאי I25, המשווקת בעולם גם תחת השם סולאריס. אחת המכוניות שנמכרו מצוידת במנוע בנפח 1.4 ליטרים ובתיבת הילוכים אוטומטית, ואילו השנייה מצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים.
בנוסף יובאו ארצה שלוש מכוניות מיצובישי קולט בעלות מנועי 1.1 ו־1.4 ליטרים, וכן גרסת הספורט ראליארט (Ralliart). אשר מצוידת במנוע טורבו.
סיטרואן C4דוד לובינסקי
שיווקה של סיטרואן C4 החדשה בישראל טרם החל, אך מכונית בודדת, המצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים, כבר נוסעת בכבישי הארץ. C4 החדשה היא למעשה מתיחת פנים של הדגם הנוכחי, אשר מתמקדת בעיקר באזור חזית הרכב ובשדרוג של תא הנוסעים וחלק מגרסאותיה שישווקו בישראל יכללו מנוע בנזין שפיתחו במשותף פיז'ו וב.מ.וו.
טויוטה אוריס הייברידיוניון מוטורס
היצע הדגמים ההיברידיים של טויוטה מסתכם כיום במכונית אחת בלבד - הפריוס. בחודש שעבר החלה הרחבת ההיצע ולישראל יובאה מכונית ראשונה מהדגם ההיברידי של האוריס (Auris) המוכרת. הדגם החדש, הנקרא HSD, מצויד במכלולים המוכרים היטב מהפריוס: מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים ומנוע עזר חשמלי. בדומה לפריוס, גם האוריס ההיברידית מסוגלת לנסוע בכוחו של המנוע החשמלי בלבד במהירויות נמוכות.
14 תגובות לכתיבת תגובה