אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הולמס פלייס עובר לשלמור-אבנון-עמיחי

תקציב הולמס פלייס עובר לשלמור-אבנון-עמיחי

לאחר שנה בלבד - רשת מכוני הכושר עוזבת את BBDO SOHO; משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי יטפל בתקציב הפרסום שלה החל ממרץ

07.02.2011, 12:28 | שלי פריצקר

שנה בלבד אחרי שתקציב הפרסום של הולמס פלייס עבר ל-BBDO SOHO מבית גיתם BBDO, רשת מכוני הכושר עוברת למשרד פרסום חדש - שלמור-אבנון-עמיחי.

מרשת הולמס פלייס נמסר: "החל מחודש מרץ תקציב הפרסום והשיווק יעבור לשלמור אבנון עמיחי. סטודיו DS בבעלות דקלה שקד ימשיך בטיפול בפעילות ה-BTL של החברה".

היקף הפרסום של הרשת עמד ב-2010 על פחות מחצי מיליון דולר מחיר מחירון, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

תקציב הולמס פלייס עבר לידיים חיצוניות בשנת 2004 למשרד כץ-צדר-קפלן, לאחר מכן, ב-2009 עבר ל-JWT ישראל אשר העלה עבור הרשת לראשונה קמפיין בטלוויזיה אשר גם שודר בכל שאר המדינות בהן קיימים סניפים של הולמס פלייס.

מרשת הולמס פלייס נמסר: "החל מחודש מרץ תקציב הפרסום והשיווק יעבור לשלמור אבנון עמיחי. סטודיו DS בבעלות דקלה שקד ימשיך בטיפול בפעילות ה-BTL של החברה".

תגיות