אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הנקודה הישראלית בסופרבול: פרומו לסידרה "רמזור" לפני 90 מיליון צופים צילום: פיני סילוק

הנקודה הישראלית בסופרבול: פרומו לסידרה "רמזור" לפני 90 מיליון צופים

הגירסה האמריקנית של הסיטקום הישראלי תעלה מחר לאוויר ברשת פוקס האמריקנית, וזכתה לקידום בסופרבול

07.02.2011, 13:09 | שלי פריצקר

הנקודה היהודית בסופרבול האמריקני: הגירסה האמריקנית של הסיטקום הישראלי "רמזור" (Traffic light) תעלה מחר בערב לאוויר ברשת פוקס וזכתה לקידום יוקרתי מול 90 מיליון צופים במשחק הסופרבול שנערך אמש בארה"ב.

עוד לפני עלייתה לאוויר זוכה הסדרה לתשבוחות בתקשורת האמריקנית. בוול סטריט ג'ורנל, למשל, נכתב כי היא מבריקה.

הסידרה שנכתבה על ידי אדיר מילר ורן שריג ובה מככבים אדיר מילר, ניר לוי וליאור כלפון נמכרה במאי האחרון לזכיינית פוקס כמו גם לערוץ הבידור הרוסי. בנובמבר האחרון היא זכתה בפרס האמ"י הבינלאומי לקומדיה הטובה ביותר לשנת 2010.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות