אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סלקום בוחנת את הוצאת תקציב רכש המדיה למכרז צילום: קובי קנטור

סלקום בוחנת את הוצאת תקציב רכש המדיה למכרז

החברה מחריפה את המאבק בזכייניות הטלוויזיה בנושא תוספת המחיר שנוצרה בעקבות שינוי שיטת הרייטינג: פנתה למספר חברות בהצעה לבצע את רכש המדיה תוך התחייבות שלא לשלם את תוספת המחיר

09.02.2011, 16:52 | שלי פריצקר

סלקום ממשיכה במלחמתה בזכייניות הטלוויזיה בכל הנוגע לצפייה הנדחית. עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של חברת הסלולר,

פנה למספר חברות מדיה על מנת לבדוק אפשרות שהן יבצעו את רכש המדיה עבור החברה תוך התחייבות שלא לשלם את תוספת המחיר כתוצאה משינוי מדידת הצפייה.

סלקום ירדה לפני כחודש ממסך הטלוויזיה, בסמוך למועד שבה החלה מדידת הרייטינג החדשה, הכוללת גם את הצפייה הנדחית - מדידת רייטינג לא רק בתוכניות המשודרות בלייב אלא גם במכשירי ההקלטה יס מקס והוט מג'יק, כך שהרייטינג נמדד גם ב-24 שעות שאחרי שידור התוכנית.

על פי ההערכות, השיטה החדשה מביאה לתוספת של כ-3% במחיר המדיה. לטענת סלקום ומפרסמים אחרים, כתוצאה מהשיטה החדשה נקודות הרייטנג שמתווספות מייקרות את המחיר אך האפקטיביות של הפרסום יורדת כי אנשים לא צופים

בהן, ולמעשה הם משלמים יותר כסף על כלום. כרגע כאמור רק סלקום הפסיקה לשדר בטלוויזיה, הקמפיין החדש עלה רק לאינטרנט והיא ממשיכה לפרסם בעיתונות ושילוט חוצות.

תקציב הפרסום של סלקום מחולק בין 2 משרדי פרסום: מקאן אריקסון וגיתם BBDO, שרוכשים את המדיה עבורם באמצעות חברות המדיה שלהם אריקסון יוניברסל ו-TMF, בהתאמה. האפשרויות של סלקום לבית רכש מדיה חדש מצומצמות, שכן רוב חברות רכש המדיה כבר תפוסות בסלולר אחר, מדיה קום רוכשת לפלאפון, יוניון לפרטנר ולכן מי שנותר כאופציה הן זניט מדיה מקבוצת באומן בר ריבנאי וחברת קראט מדיה וואן.

מסלקום סירבו להגיב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות