אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יו"ר UMI: הבזבוז האמיתי נמצא בציי הרכב

יו"ר UMI: הבזבוז האמיתי נמצא בציי הרכב

לפי דוד עיני "אין ירידה בדרישה לרכבים בעלי מנוע גדול, אך עם זאת, תצרוכת הדלק של רכבים אלה אינה גבוהה כפי שניתן לחשוב"

10.02.2011, 15:56 | תומר הדר
נושא מחירי הדלק הגואים מסרב לרדת מהכותרות, אך הצרכנים, לפחות אלה שרוכשים רכבי יוקרה, אינם מוטרדים מההתייקרות. כך, במהלך השקתה של מכונית המיני שברולט ספארק אמר דוד עיני, יו"ר UMI, יבואנית שברולט כי "איננו מרגישים ירידה בדרישה לרכבים בעלי מנוע גדול, אך עם זאת, תצרוכת הדלק של רכבים אלה אינה גבוהה כפי שניתן לחשוב. למעשה, אנו נמצאים במקום טוב מאוד מבחינת צריכת הדלק של הדגמים שלנו". עוד הוסיף עיני, "אם כבר מדברים על רכבים בזבזניים, כדאי להסתכל בכיוונם של רכבי החברה. שם נמצא הבזבוז האמיתי".

אבי ארוך, מנכ"ל UMI, התייקרות הדלק לא פגעה במכירות רכבי היוקרה. "אני מאמין שימצאו חברות היי-טק שיגלמו את נושא הדלק בשווי השימוש. ההפרש הכספי הוא אדיר. נראה אם מחירי הדלק יגיעו לשינוי ברמת מהפכה. יתרה מזאת, איננו מרגישים מצב שבו רוכשי רכבי היוקרה מוותרים על רכב עם מנוע גדול לטובת מנועים קטנים יותר, אך כאן מדובר בבעלי אמצעים", הוא אמר.

עם זאת, אנשי UMI מדגישים שגם רכבי קונצרן ג'נרל מוטורס נמצאים בימים אלה במגמת מעבר לשימוש במנועים קטנים בעלי מגדש טורבו. שברולט ספארק, שהושקה היום בישראל מצוידת במנוע בנפח 1.2 ליטרים המפיק 82 כוחות סוס ובתיבת הילוכים ידנית. מחירה יחל ב-67,500 שקלים.

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
תעביר לעיון את דו"ח הדלק של החברה
שלום,, אני מזועזע לפשר ההאשמה - שציי רכב מבזבזים דלק -כיצד הנך מצפה שעובדי הייטק יגיעו מהבית בפריפריה למקום העבודה או כיצד אנשי המכירות ימכרו או טכנאים יגיעו ללקחות - במדינה שאין תחבורה ציבורית מפותחת ,אתה מבקש שנדוש באופנים אחרי יו םעבודה ? תעביר לנו את דו"ח הדלק של החברה בה אתה עומד -ונבדוק אם אצלך לא מבבזבים דלק וכן אם יש משמעת מכסת ק"מ כפי שאנו מנהגים ברוב ציי הרכב -אמירה לא במקום ועדיף שתתנצל על כך .
האחח הגדול  |  11.02.11
לכל התגובות