אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של תה ויסוצקי יוצא למכרז צילום: ג'רמי פלדמן

תקציב הפרסום של תה ויסוצקי יוצא למכרז

התקציב מטופל ב-4 שנים האחרונות ביהושע TBWA. היקפו: 3.2 מיליון דולר בשנה במחירי מחירון

13.02.2011, 11:42 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של תה ויסוצקי יצא למכרז. התקציב מטופל בארבע השנים האחרונות במשרד הפרסום יהושע TBWA, והסתכם ב-2010 ב-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

קבוצת ויסוצקי שבבעלות שלום זיילדר רכשה לאחרונה את חברת ייצור העוגות והעוגיות לחמי תמורת 6.5 מיליון דולר, והיקף פעילותה עומד על כ-50 מיליון שקלים. ללחמי אין כרגע משרד פרסום. לקבוצה יש מותגים נוספים בתחום המזון ובהם בית הבד של זיתא המטופל במשרד ראובני פרידן.

במקביל הקבוצה מפיצה את מוצרי רוטב הסויה קיקומן, עוגיות עבאדי, טחינה בארכה, מלח הארץ, ופלים מנעמים ועוד.

יהושע קיבל את התקציב כשויסוצקי פעלה גם בתחום התה הקר עם המותג אייס טי שהיה מחלוצי הקטגוריה ב-1996. אך לפני כשנתיים, ב-2009, מחקה ויסוצקי את המותג.

בוויסוצקי סירבו להתייחס לדברים.

תגיות