אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי 10 שנים: תקציב הפרסום של H&O עובר מבאומן בר ריבנאי לגלר נסיס

אחרי 10 שנים: תקציב הפרסום של H&O עובר מבאומן בר ריבנאי לגלר נסיס

היקף התקציב עתיד להגיע במהלך השנה הקרובה ל-8 מיליון שקל. לרשת האופנה 33 סניפים ברחבי הארץ

13.02.2011, 15:09 | שלי פריצקר

אחרי 10 שנים של עבודה משותפת, חברת האופנה H&O מעבירה את תקציב הפרסום ממשרד באומן בר ריבנאי לגלר נסיס. היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון שקלים והא צפוי לגדול לכ-8 מיליון שקלים ב-2011.

H&O כוללת 33 סניפים וכן מחזיקה בבעלות מלאה על רשת אופנת הנשים TAGWOMAN המונה 25 סניפים.

חברת האופנה היתה עד לפני שנה וחצי בבעלות משותפת של משה גאון, שותף במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ומשפחת לבנת. במהלך 2009 פורקה השותפות בין גאון לבין משפחת לבנת ב-H&O שעברה לבעלות מלאה של משפחת לבנת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות