אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אקדמיית האמנות בצלאל יוצאת בקמפיין שלטי חוצות חדש צילום: אוראל כהן

אקדמיית האמנות בצלאל יוצאת בקמפיין שלטי חוצות חדש

הקמפיין החדש, המנוהל על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r, אמור להיות תערוכת החוצות הגדולה בישראל במהלכו יוצגו 1,600 יצירות של תלמידי בצלאל בכל רחבי הארץ

13.02.2011, 17:35 | כתב כלכליסט

אקדמיית האמנות בצלאל, הממוקמת בירושלים, יוצאת בקמפיין חדש עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r במסגרתו תציג את תערוכת החוצות הגדולה בישראל.

כחלק מהקמפיין, שנועד למשוך תלמידים חדשים להרשם למוסד, כל אחד מ-1,600 הסטודנטים הלומדים לתואר ראשון באקדמיה יוכל להציג יצירה אחת נבחרת שתופיע על שלט חוצות ברחבי המדינה. היצירות יוצגו גם באתר האינטרנט של בצלאל ולצד כל אחת מהן יצוין היכן נמצא שלט החוצות עליו היא מופיעה ברחבי הארץ.

הקמפיין, ששוויו 600 אלף שקל, יוצג במשך 10 ימים החל מסוף השבוע.

תגיות