אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
במקרה חירום, שבור מסך צילום: עמית שעל

במקרה חירום, שבור מסך

שוברים את יוטיוב, שורפים את איקאה ורוכבים על ג'סטין. מהלכי האונליין של השבוע

15.02.2011, 09:34 | דורון טל

1. קיט־קט מפרקים לעצמם את העמוד

 

השבוע כולם התלהבו מאיך שמותג חטיף השוקולד קיט־קט פירק את יוטיוב. עבודת קריאייטיב נחמדה נתנה פרשנות ויזואלית קיצונית לסלוגן של קיט־קט, Have a Break, ובאמצעות קצת טכנולוגיה ושילוב בין וידיאו לפלאש פירקה את עמוד היוטיוב שבו היא הופיעה. זה נראה כל כך נחמד, שזה קצת הזכיר לי את הפרומו של סטלון ביוטיוב לסרטו האחרון מלפני חצי שנה. רגע, סלקום עשו דבר דומה בוואלה כבר ב־2002. מה שמוכיח שקריאייטיב טוב מכה גלים גם אם הוא לא הכי חדשני.

tinyurl.com/kitkatball

2. דיסקונט עושים לייק לג'סטין ביבר

 

כל הילדות בנות ה־12 דיברו בשבועיים האחרונים על דבר אחד: ג'סטין ביבר מגיע לישראל. "ג'סטין מי?", שואל כל מי שאינו בת 12. אבל מי שעשה לייק לעמוד של דיסקונט יודע טוב מאוד מי: דיסקונט, נותן החסות למופע של ביבר בארץ, מעלה באחרונה לעמוד הפייסבוק שלו עדכוני ביבר בתדירות של שלושה ביום. כמות החברים של הבנק עלתה אמנם בתוך שבועיים מאלפים בודדים לכ־40 אלף (החברים יכולים לזכות בכרטיסים למופע), אך הגיל הממוצע שלהם נע כעת סביב חטיבת הביניים. לא ברור אם זה מהלך אסטרטגי שנועד לחזר אחר לקוחות עתידיים, או בפעילות שיצאה מכלל שליטה.

tinyurl.com/discount-jb

3. הבחור ששרף את איקאה (שוב)

 

סרטון הזוי, שבו מדגים בחור משועמם איך להפיק אש באמצעות מוצרי איקאה בלבד, זכה לפתע לפופולריות לא צפויה בישראל - כמובן, בעקבות השריפה בנתניה. אמנם לוקח לו שבע דקות להצית אש, אבל... טוב, נו, אין אבל. הוא דפוק.

tinyurl.com/ikea-burn

4. סופרבול זה אירוע של עולם הפרסום, נכון?

 

כמו בכל שנה, אמריקה באטרף סביב אירוע הספורט שהוא גם אירוע המדיה הכי חשוב בשנה: מאות מליונים יושבים מרותקים מול מסך הטלוויזיה בשביל לצפות בפלא שנקרא "פרסומות הסופרבול". השנה, יש להודות, לא היו הברקות יוצאות דופן. מוטורולה ניסתה לעשות פרובוקציה ולקטול את אפל תוך שימוש באזכורים מהפרסומת המונומנטלית של 1984 — שהופיעה לראשונה, אגב, בסופרבול של אותה שנה. הפרסומת היחידה שבלטה השנה היתה פרסומת אמוציונלית (אך לא קיטשית) של פולקסווגן, שכללה מחווה לסרטי "מלחמת הכוכבים". נראה שהיא גם היחידה שצלחה את מבחן הגולשים, שכן בשבוע האחרון כולם מתהלכים במשרד, מזמזמים לעצמם את "מארש האימפריה" של מלחמת הכוכבים.

superbowlads.fanhouse.com

הכותב הוא שותף־מנהל בפובליסיס ישראל וממייסדי אידיאולוג'יק

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות