אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של חברת הביטוח "9 מיליון" צילום: מיכאל קרמר

גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של חברת הביטוח "9 מיליון"

המשרד גבר על באומן בר ריבנאי שעלו אף הם לגמר במכרז. תקציב הפרסום נוהל מאז 2003 באדלר חומסקי

15.02.2011, 11:28 | שלי פריצקר

התקבלה הכרעה על אחד מתקציבי הפרסום היוקרתיים: משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב זכה בתקציב של "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר. תקציב "9 מיליון" ל-2011 יעמוד על 4 מיליון דולר.

המשרד גבר על מתמודד נוסף שעלה לגמר במכרז באומן בר ריבנאי. תקציב הפרסום של המותג עמד ב-2010 על כ-6 מיליון דולר במחירים ריאליים לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

תקציב הפרסום של "9 מיליון" נוהל מאז 2003 באדלר חומסקי אך לאחרונה החליטו בחברת הביטוח לרענן את הקו הפרסומי ולצאת למכרז. אליו ניגשו תחילה גם אדלר וגם מקאן אריקסון.

במערך הפרסום של קבוצת ביטוח ישיר מטפלים כיום עוד שני משרדים: ביטוח ישיר בידי שלמור-אבנון-עמיחי. ו"מימון ישיר" על ידי ברוקנר-נטע-יער.

"9 מיליון" מוחזקת על ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%).

תגיות