אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נחשף: MG6 - הדגם הסיני הבא שיגיע לישראל

נחשף: MG6 - הדגם הסיני הבא שיגיע לישראל

הרכב הסיני מצויד במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים אשר מפיק 147 כוחות סוס באמצעות מגדש טורבו

15.02.2011, 15:43 | תומר הדר

MG6, הדגם השני בהיצע דגמיה של חברת MG הסינית נחשף היום באופן רשמי במפעלי החברה בלונגברידג', בריטניה. ה-MG6 מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים אשר מפיק 147 כוחות סוס באמצעות מגדש טורבו. מנוע זה מבוסס על מנוע אשר הותקן בעבר במכוניות רובר, חברה שחדלה להתקיים לפני מספר שנים.

הצגתה של MG6 היתה אמורה להתקיים, על פי דיווחים בתקשורת, לפני מספר חודשים אך נדחתה עקב ביקורת בנושא איכות הגימור. שיווקן של מכוניות MG הסינית החל בישראל בשנה שעברה לאחר מסכת עיכובים אשר נבעה בין היתר עקב טענות של משרד התחבורה לפיהן הרכב לא עמד בתקינה הנדרשת לבטיחות פגושים. בסופו של דבר, במסגרת פשרה אשר הושגה בין היבואנית דוד לובינסקי ובין משרד התחבורה יובאו לישראל כ-350 מכוניות מסוג MG 550, ויתר הדגמים יובאו בהתאם לעמידתם בתקינה האירופית. בתמונות, אשר פורסמו באתר הירחון הבריטי AUTOCAR, ניתן להבחין שה-MG6 קטנה במימדיה מה-MG550 המשווקת בישראל.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
ל- מס' 5
אני בטוח שצמח לך אף מעץ... כמה שקרים בטוקבק אחד... כנס ל"וואלה" רכב, ועוד אתרי מכוניות בארץ, קרא קצת, החכם טרם אתה פוצה את פיך. לא רק שלא עשית נסיעת מבחן, אני בטוח שהתרשמותך הייתה שטחית ובעל דעה קדומה (אני מקווה שלפחות אינך נוהג ככה כלפי בני אדם). קרא את הכתבה בוואלה רכב מה-16.11, או במגזין אוטו של החודשים האחרונים. הרכב לא יוצא שם מרצדס, אבל בהחלט לרכב סיני ראשון בארץ הוא בהחלט נותן תמורה. ולמען ההגינות, גם אני לא הייתי קונה את הרכב, לפחות לא עכשיו, הסיבה הראשונה שהוא לא בתקציב שלי, והסיבה השנייה, כי אני מאמין בכך שצריך לתת לו שנה/שנתיים לרוץ בארץ, אבל בגדול, אני לא מאמין שתהיה נפילה.
אבינעום  |  12.03.11
6.
mg 550
לפני 4 חודשים מכרתי הונדה סיוויק 2006 1.8 , ערכתי סיבוב ב-ת"א לבחינת כלי רכב בניהן הגעתי גם ללובינסקי בבני-ברק (זאת בטרם נפתחו מרכזי המכירה של MG בישראל) הוצג בפני הרכב ללא נסיעת מבחן ,אכזבה אחת גדולה מרחוק נראה רכב מרשים עם כל השיכלולים,אבל איכות הגימור ואיכות החומרים בלשון המעטה לא משהו,מרווחים לא שווים בין הפנסים האחוריים לבין מרכב הרכב, מרווחים לא שווים בדלת תא המטען בין שמאל לימין, איכות פלסטיק זול בתא הנוסעים כנ"ל איכות ריפודי העור, למרות המחיר האטרקטיבי147000 ש"ח לא נרכשה במחיר 151000 ש"ח נרכשה ה-B4 סובארו החדשה כאשר חוץ מהמנוע לא נשאר שום דבר מה-B4 היוצאת
רציתי לקנות  |  19.02.11
4.
ל-3
בתחום המכאניקה לא השתנה כימעט שום דבר ב-70 שנה האחרונות. מגדשי על, טורבו, הזרקה ישירה, קרטר ייבש ועוד, כל זה היה במאה ה-30 של המאה הקודמת. הטכנולוגיות האלו נעשו יותר זמינות למגוון רחב יותר של אפליקציות, אבל מבחינה פרינציפיאלית לא היה שינוי. טורבו זה פתרון לא יקר לקבל הספק גבוה מאותו נפח ויחסית אפילו לתת חיסכון מסויים בדלק. הרבה מאוד יצרנים משתמשים בטכנולוגיה הזאת, כולל גרמנים שמפיקים הספקים דומים. 150 סוסים ל-1.8 זה טוב לכל הדיעות. 200 סוסים משני ליטר שאתה מתכוון בהונדה S2000 - זה מנוע מאוד בעייתי שאפשר להרוס בקלות אם טועים להכניס הילוך, נניח 3 במקום 5. מעבר לזה, המנוע לא גמיש ובטורים נמוכים חלש מאוד. כוח סוס זה פרמטר פחות חשוב. מה שחשוב זה מומנט וסל"ד שהוא נופק אליו. זה מה שמשפיע על הנסיעה היומיומית, זמינות הכוח והאצות. בלי קשר, אני מעדיף מנוע עם טכנולוגיות בנות 60 שנה. מנוע עם ראש ברזל (לאומת אלומיניות שנסדק עם הזמן), טיימינג עם פוש רוד (לאומת רצועות ושרשראות שנקרעות מפעם לפעם) וגמישות כמו שרק מנוע בנפח גדול יכול לספק. בנוסף לזה למנועי V8 אמירקאיים יש סאונד מטריף. מנועים האלה עוברים מעל 500K מייל ללא שיפוץ. אבל, זו העדפה אישית שלי ואני משלם על כך שיש לי מנוע כימעט 6 ליטר בכל תדלוק. נכון, זה שותה קצת דלק, אבל יותר חסכוני מרכב 1.6. וזה למה: כי במקום לבזבז כסף על תרופות נגד דיכאון אצל פסיכיאטור, מבזבזים על דלק שהוא באופן יחסי זול יותר. אבל זה נאמר כמובן בהומור. לסיכום: אני לא דוגל ברכבים סיניים, אבל 150 סוסים על מנוע 1.8 זה בהחלט לא ביזיון ואפילו לא קרוב לזה. מדובר על נתונים מכובדים בהחלט. כל הטכנולוגיות הן של שנות ה-70 במקרה הטוב. טכנולוגיות ישנות לרוב אמינות יותר כי היצרנים חשבו פחות על להרוויח מאחזקה מאשר היום שהחלקים נועדו לקרוס אחרי פרק זמן יחסית קצר (לא לכולם).
אחד שמבין יותר מ-ו'  |  16.02.11
לכל התגובות