אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפל השיקה את מודל המינויים לאפליקציות צילום: בלומברג

אפל השיקה את מודל המינויים לאפליקציות

החברה תאפשר למו"לים להציע למשתמשים להירשם כמנויים לאפליקציות שפיתחו למכשיריה, בדומה למודל המיושם ב"דיילי" של מרדוק

15.02.2011, 17:09 | עומר כביר

אפל השיקה היום (ג') רשמית את מודל המינויים לאפליקציות, ותאפשר למפתחים להציע למשתמשים רכישת מינוי להורדת מגזינים, עיתונים, וידיאו ומוזיקה - כך מסרה היום החברה בהודעה לעיתונות שפורסמה באתרה.

מדובר באותו מודל שבו משתמש מגזין האייפד של רופרט מרדוק, "הדיילי", שהושק בתחילת החודש. כעת הוא מוצע לכל מו"ל או מפתח אפליקציות שמעוניינים להשתמש בו. המו"לים יוכלו לבחור את אורך המינוי שניתן לרכוש (שבועי, חודשי, דו-חודשי, רבעוני, חצי-שנתי או שנתי) ואת המחיר.

כנהוג באפסטור, אפל תשמור 30% מההכנסות. בנוסף, תאפשר אפל למו"לים לצרף מנויים קיימים או חדשים שנרשמו דרך אתרם, ובמקרים כאלה לשמור לעצמם את כל ההכנסות. עם זאת  המו"לים לא יוכלו לכלול באפליקציה לינקים לרכישת המינוי באתרם.

"אנו מבקשים רק דבר אחד", אמר בהודעה לעיתונות מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, ששומר על מעורבות גבוהה בפעילות החברה אף שיצא רשמית לחופשת מחלה. "אם מו"ל מציע מינוי לרכישה שלא דרך האפליקציה - שהמחיר המוצע באפליקציה יהיה זהה או טוב יותר, כך שלקוחות יוכלו להירשם בקלות בקליק אחד. אנחנו מאמינים שמודל חדשני זה יספק למו"לים הזדמנות חדשה להרחיב את הגישה הדיגיטלית לתוכן שלהם באייפד, באייפוד טאץ' ובאייפון".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות