אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דניאלה היקרה

דניאלה היקרה

תנובה משקיעה 5 מיליון שקל במתיחת מותג "שטוזים" לתחום הגבינות המוקצפות

17.02.2011, 12:13 | אורנה יפת

תנובה מנסה למנף את ההצלחה של השקת יופלה שטוזים ומותחת את מותג הילדים גם לקטגוריית הגבינות המוקצפות. החברה משיקה סדרה חדשה בשם "יופלה שטוזים מוקצף", שתתחרה במוצר השולט בקטגוריה, גבינת דניאלה של שטראוס, המחזיקה 90% נתח שוק. שחקן נוסף בקטגוריה היא חברת טרה, בעלת המותג בוב ספוג, שמחזיק 10%. קטגוריית הגבינות המוקצפות מגלגלת כ־50 מיליון שקל בשנה.

כמו הדניאלה, גם שטוזים מוקצף הוא מעדן גבינה מוקצפת. המוצר מכיל יוגורט BIO ופרי. עם השקת המוצר פונה תנובה לילדים אך גם להורים.

תנובה משקיעה במהלך ההשקה כ־5 מיליון שקל. סדרת המוצרים כוללת שלושה טעמים: וניל, תות ותפוח.

במסגרת הפעילות השיווקית תפנה תנובה לצרכניות יופלה שטוזים שמביעות מעורבות דרך פייסבוק ותשלח אליהן את המוצר לפני ההשקה. "החלטנו לראשונה להפוך אותן לשגרירות המותג", מסבירה ענת שון גרוס, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב. "מיפינו מבין חברות יופלה שטוזים בפייסבוק את הצרכניות המעורבות והמחויבות ביותר, מובילות הדעה, והן יהיו הראשונות לקבל את המוצר ישירות הביתה, לפני כולם, עוד לפני השקתו על המדף".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות