אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרטנר הוציאה חלק מתקציב הפרסום שלה למכרז צילום: עמית שעל

פרטנר הוציאה חלק מתקציב הפרסום שלה למכרז

מדובר בנתח שטופל עד כה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי. בימים האחרונים פנתה החברה למשרדים יהושע TBWA, גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל, ברוקנר-נטע-יער וגליקמן-נטלר-סמסונוב

17.02.2011, 17:43 | שלי פריצקר
מספר שבועות לאחר שפרטנר נפרדה משלמור-אבנון-עמיחי, היא מוציאה את הנתח של משרד הפרסום בתקציב למכרז. החברה פנתה בימים האחרונים למספר משרדים שייקחו חלק במכרז, ובהם יהושע TBWA, גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער. משרד נוסף אליו נעשתה פנייה הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב המטפל כיום בתקציב מירס.

היקף התקציב הכולל של פרטנר עמד ב-2010 על כ-18.3 מיליון דולר במחירים ריאליים.

מערך הפרסום של פרטנר מטופל כיום על ידי שני משרדים – ת"א מוסקבה וראובני-פרדין, אולם הקמפיין האחרון והנרחב של פרטנר לסמארטפונים נעשה על ידי ת"א מוסקבה בלבד.

מחברת פרטנר לא נמסרה תגובה.

תגיות