צילום: בלומברג
"עולם התוכן עובר מהפכה - מהפצה כללית לתוכן מותאם אישית"
ניאל מלוני, בכיר בהוצאה לאור שמתמחה בספרי לימוד אמר בכנס לנדמרק: "בתי ספר כבר לא יכולים לרכוש ספרי לימוד אחידים בכמויות"
21.02.2011, 15:46 | עומר כביר
"עולם התוכן עובר מהפכה מהפצה כללית לתוכן מותאם אישית" - כך אומר ניאל מלוני, סגן נשיא לבריתות אסטרטגיות בחברת ההוצאה לאור Houghton Mifflin, בוועידת הדילמייקרס של חברת הייעוץ לנדמרק ונצ'רס, שכינסה הבוקר (ב') מאות אנשי עסקים, אנשי הייטק וקרנות השקעה במלון הילטון בתל אביב.
מלוני, שההוצאה לאור בה הוא עובד, מתמחה בתחום ספרי הלימוד, טען שמהפכה זו משפיעה משמעותית על עולם החינוך: "בתי ספר כבר לא יכולים לרכוש ספרי לימוד אחידים בכמויות ולהניח שכל התלמידים ילמדו באותה צורה", הוא אמר במהלך פאנל בנושא חידושים בעולם ההוצאה לאור והתוכן. "אספקת התוכן תהיה מבוססת על מודל אישי. אנשים תמיד יסכימו לשלם תמורת תוכן איכותי, והאתגר של המו"לים הוא למצוא דרך להפיץ אותו. יש כאן הזדמנות עצומה למי שמוכן להשקיע".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה