אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין הטלוויזיה הראשון של חצי חינם - בערוץ 24 צילום: תומריקו

קמפיין הטלוויזיה הראשון של חצי חינם - בערוץ 24

הרשת השקיעה בפרסום סכום נמוך יחסית למתחרות - כ־1,450 דולר בלבד

23.02.2011, 11:20 | אורנה יפת

חצי חינם העלתה לראשונה בתולדותיה קמפיין טלוויזיה, שבו בחרה להתמקד בחוויית הקנייה בה. הקמפיין בוצע באופן עצמאי על ידי הרשת, ועלה שלשום רק בערוץ 24 השייך לזכיינית קשת, בתוכניתו החדשה של אייל גולן. הרשת השקיעה בפרסום סכום נמוך יחסית למתחרות - כ־1,450 דולר בלבד, על פי מחירון יפעת בקרת פרסום.

חצי חינם נהגה לפרסם עד כה בעיקר בעיתונות המקומית, כאשר מדי שנה היא מגדילה את תקציב הפרסום במקומונים. ב־2010 השקיעה הרשת 64 אלף דולר, במחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום. ב־2010 כבר השקיעה הרשת בפרסום במקומונים 133 אלף דולר. ב־2011 צפוי היקף הפרסום להיות גבוה עוד יותר, שכן עד כה, בחודשים ינואר ופברואר בלבד השקיעה חצי חינם 84 אלף דולר במחירי מחירון.

אורית שלום, סמנכ"ל השיווק של הרשת ובתו של הבעלים זקי שלום, מסרה כי "חצי חינם נכנסה לקמפיין חסות בערוץ 24, תוך שיתוף פעולה מתמשך עם הערוץ", והוסיפה כי ישקלו מופעים נוספים בטלוויזיה בעתיד.

תגיות