אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אתר הדילים היומיים BUY2 יוצא בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-8 מיליון שקל צילום: צביקה טישלר

אתר הדילים היומיים BUY2 יוצא בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-8 מיליון שקל

מדובר בקמפיין הטלוויזיה הראשון לאתר דילים יומיים בישראל

23.02.2011, 13:37 | כתב כלכליסט

אתרי הקנייה החברתית בישראל מתחממת! היום הודיע אתר הדילים היומיים BUY2, מבית פורטל mako וחברת Netex, כי יעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וסלולר נרחב בהשקעה של כ-8 מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסלוגן: "כל דיל קרוקודיל" הוא קמפיין הטלוויזיה הראשון לאתר דילים יומיים בישראל.

בקמפיין תשתתף השחקנית ליטל רוזנצוייג ("נשות הטייסים", "חטופים" ועוד).

"מטרת הקמפיין החדש היא להמשיך ולבסס את מעמדו של BUY2 כאתר הדילים היומיים המוביל בישראל", אומר אפי דהן, מנכ"ל Netex ישראל. "הסלוגן: כל דיל קרוקודיל מדגיש את הבידול שלנו – אנו שמים את הדגש על איכות הדילים ולא על כמות הדילים ופועלים יחד עם בתי העסק כדי לייצר את הדילים האיכותיים והטובים ביותר".

תגיות