אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הדיגיטל של מכללת ספיר צילום: גדי קבלו

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הדיגיטל של מכללת ספיר

הקמפיין האינטרנטי החדש לו יהיה אחראי משרד הפרסום, אשר נאמד בכ-3 מיליון שקל, יקדם את היום הפתוח שיתקיים במכללה בחודש מרץ

23.02.2011, 15:11 | כתב כלכליסט

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, המטפל בתקציבי חברות כמו יקבי כרמל, ג'רוזלם פוסט וג'ונסון אנד ג'ונסון, יטפל מעתה גם בתקציב קמפיין הדיגיטל של מכללת ספיר.

התקציב החדש, שיקדם את היום הפתוח שיתקיים במכללה במרץ, נאמד בכ-3 מיליון שקל ונועד לכסות פעילות בתחומי הפרסום האינטרנטי - הן במנועי חיפוש והן ברשתות חברתיות.

סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת והשיווק בספיר, מסר כי הקמפיין החדש ישקף את תפישות המכללה לגבי ההשכלה הגבוהה ויתמקד "בערכים ולא בתועלת אישית".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות