אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפל מנמיכה את רף הכניסה ל-iAd במטרה למשוך מפרסמים צילום: בלומברג

אפל מנמיכה את רף הכניסה ל-iAd במטרה למשוך מפרסמים

שירות הפרסום של החברה, שספג ביקורות בשל התערבותה בתכנים, יאפשר להשתמש בו בהשקעה של חצי מיליון דולר ומעלה

23.02.2011, 16:31 | אבנר קשתן

אפל מנמיכה את רף הכניסה לשירות הפרסום הסלולרי שלה, iAd: מעתה ניתן יהיה לפרסם בשירות בהשקעה של חצי מיליון דולר ומעלה - כך מדווח אתר הטכנולוגיה Silicon Alley Insider.

עד כה השתתפות בפלטפורמת הפרסום של אפל היתה מוגבלת לחברות גדולות, שמוכנות להתחייב מראש לתקציב פרסום במיליוני דולרים. לאחר שהשירות לא משך מספיק לקוחות, החליטה החברה להגמיש את הקריטריונים להשתתפות.

הורדת מינימום ההשקעה הנדרש בפרסום מצטרפת להשקתו של כלי המאפשר למפרסמים לבנות את פרסומות ה-iAd בעצמם, ללא התערבותה הישירה של אפל בתהליך. אפשרות זו שוחררה בדצמבר האחרון בתגובה לביקורות על התעקשותה של אפל לשלוט בתהליך בניית הקמפיין, עד כדי הרחקת לקוחות כמו אדידס.

תגיות