אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הפרסום אברמנטו זכתה בתקציב הדיגיטל של שיכון ובינוי נדל"ן לשנת 2011

חברת הפרסום אברמנטו זכתה בתקציב הדיגיטל של שיכון ובינוי נדל"ן לשנת 2011

היקף התקציב מוערך בכ-1.3 מיליון שקל במחירי מחירון

24.02.2011, 14:49 | כתב כלכליסט

חברת הפרסום Avramento Group, זוכה זו השנה השנייה ברציפות לנהל את תקציב הדיגיטל של חברת הנדל"ן "שיכון ובינוי נדל"ן” - היקף התקציב מוערך בכ-1.3 מיליון שקל במחירי מחירון.

אברמנטו החלה לנהל את תקציב הפרסום הדיגיטלי של שיכון ובינוי בשנת 2010 ובעזרת הטכנולוגיה החדשנית שלה CIP הצליחה למקסם ולייעל את רווחי הפעילות הפרסומית של שיכון ובינוי.

דורית סדן, סמנכ"לית שיווק, שיכון ובינוי נדל"ן ציינה היום כי "שיתוף הפעולה עם חברת "אברמנטו גרופ" הביא לשיפור משמעותי בהחזר ההשקעה של הפעילות הפרסומית בדיגיטל. כמו כן הדוחות והנתונים שהפקנו מהמערכת CIP אותה פתחה חברת אברמנטו גרופ , השפיעו לשיפור קבלת ההחלטות ברמת האסטרטגיה השיווקית".

אילן אברמנטו מנכ"ל חברת אברמנטו גרופ הוסיף ואמר כי בחירת שיכון ובינוי באברמנטו לניהול התקציב הפרסומי לשנה נוספת, הינה הבעת אמון בחברה, בטכנולוגיה שלה וביכולת שלה להביא ערך מוסף משמעותי לחברה בשורה התחתונה.

תגיות