אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חדש של נירלט בהשקעה של כ-2 מיליון שקל צילום: סיוון שחור

קמפיין חדש של נירלט בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

חברת הצבעים יוצאת בקמפיין לסדרת הגוונים הלבנה החדשה שלה תחת הסלוגן "יפה לך לבן של נירלט"

27.02.2011, 09:15 | כתב כלכליסט

חברת הצבעים נירלט יוצאת השבוע בקמפיין השקה לסדרת הגוונים הלבנה החדשה שלה - נירלט White Collection. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" תחת הסלוגן "יפה לך לבן של נירלט". הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה ופעילות באינטרנט ובמרכז נירלט בדיזיין סנטר. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 2 מיליון שקל.

סרטון הטלוויזיה שעלה ביום רביעי ממשיך את אותו קו שהוצג בקמפיין התדמיתי של נירלט, שהרעיון המרכזי שלו - הקשר בין מה שאתה לובש לצבע הקירות בבית שלך והקלילות בה ניתן להתאים את הקירות לסגנון האישי.

גם בקמפיין הנוכחי של סדרת הלבנים משתתפת הדוגמנית המקסיקנית הבינלאומית, פרידה אסטריד, כוכבת ערוץ האופנה של אמריקה הלטינית. בסרטון הנוכחי, משליכה אסטריד תיק לבן לעבר קיר הבית, אשר צובע אותו בגוון לבן מרהיב ויפה.

נירלט White Collection הנה סדרת צבעים אקרילים על בסיס מים לקירות פנים וחוץ, הכוללת 4 גוונים גוונים של הלבן: לבן נקי וצח, לבן עם נגיעה של שמנת, לבן עם נגיעה של מוקה, ולבן עם נגיעה של אפור אבן. הסדרה מאפשרת לצרכנים לקראת חג הפסח, לבחור את הלבן שלהם בהתאם לאווירה אותה הם רוצים לייצר בחלל, לסגנון האישי ותוך יצירת הרמוניה ושילוב עם עיצוב הבית הכולל.

תגיות