אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל טמבור: "אנחנו נעלה את המחירים ב-5% אחרי פסח"

מנכ"ל טמבור: "אנחנו נעלה את המחירים ב-5% אחרי פסח"

לדברי מיכאל דיין, סיבת העלייה היא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם. טמבור רשמה בשנת 2010 רווח נקי בסך 35 מיליון שקל

01.03.2011, 11:21 | שהם לוי

"התחלות הבנייה בישראל לא ירדו ואף יעלו - אנחנו נמצאים בנקודת שפל בכמות הדירות הנבנות וכמות המשפחות גדלה משנה לשנה וכך גם הביקושים". כך אמר היום (ג') מיכאל דיין מנכ"ל טמבורבמסיבת עיתונאים שערכה החברה לרגל פרסום הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2010 ולרגל חגיגות 75 שנה לחברה.

לדבריו, החליטה חברת טמבור שלא להעלות את מחירי הצבעים עד פסח. דיין טוען הסיבה לעליית מחירי הצבע נעוצה בעליית מחירי חומרי הגלם. "אחרי פסח נעלה את המחירים ב-5%" אמר דיין.

טמבור, המוכרת בעיקר בשל פעילות הליבה שלה בתחום הצבע, עוסקת משנת 2008 בגבס ומוצרי גמר בניה אחרים. לדברי המנכ"ל, החל מהשנה הבאה נראה חסכונות תפעוליים כתוצאה מאיחוד של מפעלים. "החזון שלנו הוא להנהיג לא רק את שוק הצבע בישראל אלא גם את שוק הבנייה וגמר הבנייה" אמר. עד כה רשמה החברה הפסד תפעולי של 9.7 מיליון שקל מפעילות הגבס, אך דיין אופטימי לגבי העתיד ומעריך כי ההפסד יצטמצם בשנה הבאה.

"לתחום הצבע יש פוטנציאל לא מבוטל בישראל" הצהיר דיין. "צריכת הצבע באירופה עומדת על 14 ליטר ובארה"ב על 19 ליטר - הישראלי הממוצע משתמש בממוצע ב-7 ליטר בשנה" הסביר. כמו כן ציין כי גם בתחום השימוש בגבס הישראלים מפגרים אחרי העולם.

ברבעון הרביעי רשמה טמבור צמיחה של 25.1% במכירות ל-173.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-138.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 7.4 מיליון שקל ברבעון הרביעי, לעומת 4.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2009.

בסיכום השנתי הציגה טמבור עלייה של 19.5% במכירות ל-684 מיליון שקל ועלייה של 8% ברווח הנקי (המיוחס לבעלי המניות) ל-35.2 מיליון שקל.

תגיות