אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קליק משיק קמפיין חדש לרגל חג פורים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

קליק משיק קמפיין חדש לרגל חג פורים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

לרגל החג מציע מותג השוקולד מהדורה פורימית מוגבלת של חטיפי קליק בטעמים לימונדה, תפוזים ומסטיק

02.03.2011, 10:55 | כתב כלכליסט
קליק, מותג חטיפי השוקולד המוביל מבית יוניליוור, משיק קמפיין לרגל חג פורים, באמצעות משרד ראובני פרידן IPG, לתמיכה בהשקת חטיפים במהדורה פורימית מוגבלת - כדורי קליק מצופים שוקולד לבן בטעם ובצבעים של לימונדה, תפוזים ומסטיק. במהלך הכולל השקיעה החברה 2.5 מיליון שקל.

הקמפיין החדש, אשר נעשה בטכניקה של אנימציה על בסיס תמונות סטילס, מציג את ה"קליקים" החדשים בתחפושות – קליק בטעם לימונדה מחופש לאינסטלאטור, קליק בטעם תפוז מחופש לדג וקליק בטעם מסטיק מחופש לפאנקיסט.

ירון עמיר, מנהל קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "השנה החלטנו לצאת בהצעה צרכנית אטרקטיבית במיוחד, ברוח החג, תחת הקונספט "קליק התחפש": טעמים מפתיעים וצבעוניים במיוחד במהדורה מוגבלת ובאריזות מרהיבות.

הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24 למשך כ- 3 שבועות.

כמו כן יכלול המהלך פעילות אינטרנט מיוחדת בה יוכלו בני הנוער לשאול את דמויות קליק מהקמפיין שאלות ויקבלו תוך יום תשובה מדובבת לשאלתם.

שוק החטיפים המתוקים מוערך בכ - 425 מיליון שקל. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 21% - כמעט פי שניים יותר מהמותגים הנמצאים במקום השלישי (פסק זמן וקינדר בואנו). לפי נתוני נילסן, מרקט טרק, מצטבר שנתי, ינואר-דצמבר 2010.

תגיות