אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הנקל: נעלה את מחירי מוצרי הניקיון והטיפוח בשיעור של עד 3% צילום: בולמברג

הנקל: נעלה את מחירי מוצרי הניקיון והטיפוח בשיעור של עד 3%

קספר רורסטד: "מחירי הסחורות בעולם עולים בעיקר בגלל ספקולציות - ולאו דווקא בשל עלייה בביקושים"

03.03.2011, 14:53 | בלומברג

חברת הנקל הגרמנית, המייצרת בין השאר את אבקת הכביסה פרסיל, תעלה מחירים - בעקבות הזינוק בעלויות חומרי גלם כמו שמן דקלים וכסף. כך אמר מנכ"ל החברה קספר רורסטד.

מחיריהם של מוצרי הניקיון והטיפוח, הכוללים בין השאר את השמפו של שוורצקופף וסבון הרחצה דיאל, יעלו בשיעור של 1%-3%, אמר המנכ"ל בראיון בלונדון. לדבריו, הנקל החלה להעלות את מחירי המוצרים ברבעון השלישי של 2010, והעלייה תימשך.

"אם מחיריהם של חומרי הגלם עולים באופן דרמטי, בשלב מסוים חייבים לקבל החלטה להעלות מחירים, אף שזו החלטה קשה", אמר רורסטד. "אני בטוח שתהיה לכך השפעה, אבל גם בטוח ב-100% שכל אחת מהמתחרות שלנו מתמודדת עם אותו מצב בדיוק". לדבריו, הנקל תמשיך להעלות מחירים כל עוד חומרי הגלם ימשיכו להתייקר.

רורסטד סבור כי מחירי הסחורות עולים בעיקר בגלל ספקולציות ולאו דווקא בשל עלייה בביקושים. הוא הוסיף כי הנקל לא מתכננת לבצע רכישות גדולות בארבע השנים הקרובות.

תגיות