אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצירתיים? מרתון תל אביב יוצא בתחרות "הסטיקר של המדינה" צילום: רון טופלברג

יצירתיים? מרתון תל אביב יוצא בתחרות "הסטיקר של המדינה"

הגולשים מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של קבוצת הריצה "כושר מתחיל כאן" לשלוח את משפט העצמה אולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך

03.03.2011, 15:39 | כתב כלכליסט

מרתון תל-אביב של ג'ילט ו"כלכליסט", שיתקיים ב-8 באפריל, מעלה תחרות אינטרנטית בפייסבוק תחת הסלוגן: "הסטיקר של המדינה".

המרתון מזמין את הגולשים לשלוח את משפט החיזוק האולטימטיבי שלהם - משפט העצמה, עידוד וחשיבה חיובית.

שלושת הסלוגנים שייבחרו על ידי הגולשים, יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי המרתון. בנוסף, יוצריהם יזכו בפרסים יקרי ערך של חברת "אדידס".

להשתתפות בתחרות יש להיכנס אל דף הפייסבוק של "כושר מתחיל כאן", קבוצת הריצה הגדולה בארץ המונה למעלה מ- 30 אלף חברים, ולשלוח סלוגנים, בני עד 5 מילים, בעברית או באנגלית. 

ועדה מיוחדת תבחר את 20 הסלוגנים שיעלו לגמר, ומתוך אלו ייזכו 3 סלוגנים, שיקבלו את מספר הקולות הרב ביותר ויזכו את יוצריהם בפרסים יקרי ערך. בין הגולשים המצביעים, יוגרלו 3 זוגות נעלי ריצה מתנת חברת "אדידס".

15 אלף איש ירוצו השנה במסגרת אירועי "מרתון תל־אביב" אירוע הספורט הבין-לאומי הגדול והמוביל בישראל. המרתון שהפך כבר למסורת מהווה את אחד מאירועי העוגן הבינלאומיים בתל אביב, מציע השנה 7 מסלולי ריצה שונים בדרגות קושי שונות ומאפשר לאלפי רצים בני כל הגילאים לקחת חלק במקצים השונים.

תגיות