אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם BBDO מרחיבה את מחלקת הדיגיטל צילום: אוראל כהן

גיתם BBDO מרחיבה את מחלקת הדיגיטל

משרד הפרסום מקים יחידת דיגיטל קומרס שתנסה להגיע ללקוח בשלב טרום הרכישה של מוצר

07.03.2011, 09:35 | שלי פריצקר

משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך להרחיב את מחלקת הדיגיטל ומקים את יחידת Digital Commerce, שמתמקדת בזירת החיפוש והמידע שהלקוח מבקש למצוא בטרם יבצע רכישה. השירות יכלול פילוח קבוצות רלבנטיות למוצר, יצירת שיח סביב המוצר ותוכן סביבו, והנעה לפעולה. לדברי מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם, "כבר כיום הגבולות בין פרסום תדמיתי ומכירתי מטושטשים, אבל הלקוח עדיין מחפש את המידע כדי להגיע לנקודת המכירה עם כמה שפחות התלבטויות, וכדי להיות כמה שפחות נתון להשפעה בחנות".

בראש היחידה החדשה יעמוד דרור ליבר, שחזר משהות של 18 שנה בארה"ב, שם התמחה בניהול אסטרטגיות דיגיטיליות לחברות כמו Kmart, JCrew, ו־Payless Shoesource.

לדברי המאירי, "היום הדרך לחיבור בין הצרכן למוצר קצרה יותר, לעומת ה'לידים' שאליהם מגיעים מהבאנרים ומהקישורים הממומנים, שלא תמיד מבטיחים מכירה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות