אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קרייזי ליין מעלה קמפיין חדש בכיכובה של גלית גוטמן צילום: עידו לביא

קרייזי ליין מעלה קמפיין חדש בכיכובה של גלית גוטמן

הקמפיין של משרד הפרסום מקאן בוטיק עולה בהשקעה של 2 מיליון שקל

07.03.2011, 09:59 | כתב כלכליסט

רשת אופנת הנשים "קרייזי ליין" עולה בקמפיין טלוויזיה חדש וחדשני מסוגו, הראשון בישראל שנוצר בטכנולוגיית הסטופ מושן, בהשקעה של 2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום מקאן בוטיק.

הקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן כולל ארבעה סרטונים. הראשון מתוכם, המקדם את מבצע "קרייזי ליין" לכבוד יום האשה הבינלאומי, עלה לאוויר אמש וישודר במשך שבוע בערוצים 2, 10 ו-9. הסרטונים הנוספים יעלו במועדים אסטרטגיים במהלך עונת אביב-קיץ 2011.

קמפיין "קרייזי ליין" כולו לקיץ 2011 עולה בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל וכולל קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר, פייסבוק ואינטרנט ויחסי ציבור.

גוטמן הינה פרזנטורית הרשת עונה שלישית בשכר של 200 אלף שקל לעונה.

סטופ-מושן היא טכניקה אנימציה המצולמת במשך שעות רבות בעזרת מצלמה המצלמת בכל פעם רק פריים אחד. כאשר לאחר מכן הפריימים הללו מוקרנים ברצף במהירות גבוהה, נוצרת אשליית תנועה.

תגיות