אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ללין תשקיע 3 מיליון שקל בפרסום מוצרים אורגניים צילום: עמית שעל

ללין תשקיע 3 מיליון שקל בפרסום מוצרים אורגניים

הרשת נכנסת לקטגוריית מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה האורגניים. המנכ"ל צביקה שווימר: "כדי להמשיך לחיות - חייבים להתחדש"

07.03.2011, 14:53 | אורנה יפת

רשת ללין הנמנית על קבוצת פוקס הודיעה היום (ב') על כניסה לקטגוריית מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה האורגניים, בהשקעה של מיליון שקל בפיתוח ו-3 מיליון שקל בקמפיין פרסום.

פיתוח המוצרים נמשך שלוש שנים. המתחרה הגדולה של ללין, רשת סבון, נכנסה לקטגוריה זו לפני שנתיים, אך מדובר בקטגוריית נישה שהצליחה לתפוס כ-2% בלבד ממכירות סבון.

"גם אצלנו זה יתפוס מקום מצומצם", מסר צביקה שווימר, מנכ"ל ללין, ל"כלכליסט". "אנחנו חברה בינלאומית ובחו"ל יש דרישה למוצרים הללו". לדבריו, "אנחנו לא מסתכלים על המתחרים ובזמן שהם נכנסו לקטגוריה אנחנו השקנו ליין של בגדי בית ומוצרים לשיער. אתה חייב להתחדש ולנהוג כמו חברת אופנה, כדי להמשיך לחיות".

מיקנעם ועד לקריביים

בתוך כך, רשת ללין תשקיע במהלך השנה 5 מיליון דולר בפתיחת חנויות בחו"ל ו-7 מיליון שקל נוספים בפתיחת חנויות בישראל.

הרשת פתחה עד כה 3 חנויות בקריביים, 2 חנויות בסן פרנסיסקו, וחנות אחת ביפן, ועד סוף שנת 2011 היא מתעתדת למנות 15 חנויות בעולם, שיופעלו על ידי זכיינים.

במהלך השנה ייפתחו 2 חנויות באנגליה שפתיחתן התעכבה בשמונה חודשים בשל בעיות מיקומים, חנות בשוויץ, חנות נוספת בסן פרנסיסקו וחמש חנויות נוספות ביפן.

בנוסף, תרחיב הרשת את הפריסה בישראל ותפתח חנויות ביקנעם, ראשון לציון, צומת דרורים, חדרה, מגדל העמק, חוצות המפרץ ולאחרונה פתחה סניף בקריית אתא. בכל אחד מהסניפים משקיעה הרשת כמיליון שקל. ללין מונה כיום 57 חנויות בישראל והציבה לעצמה יעדים להגיע ל-90 סניפים עד סוף שנת 2014.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות