אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וודאפון רוצה לייצר את הספורטאים המושלמים צילום: בלומברג

וודאפון רוצה לייצר את הספורטאים המושלמים

וודאפון ספרד בשיתוף Crow Legacy Company, חברה ספרדית לייעוץ בתחום הספורט, השיקו תוכנית חדשנית לקידום ספורטאים. תימשך בשלב הראשון חמש שנים

08.03.2011, 13:29 | רונן וודלינגר

ענקית הסלולר הבריטית, וודאפון, הודיעה על השקת "וודאפון-טים" – תוכנית חדשנית שמטרתה לקדם ספורטאים מבחינה מקצועית, לצד פיתוח יכולותיהם האישיות.

הפרויקט, שיתבצע על-ידי וודאפון ספרד בשיתוף Crow Legacy Company, חברה ספרדית לייעוץ בתחום הספורט, יימשך בשלב הראשון חמש שנים.

במסגרת הפרויקט, לכל אחד מהספורטאים הנבחרים תותאם תוכנית אישית, שתורכב מ-12 מרכיבים – ארבעה מהם קשורים לענף הספורט הספציפי של הספורטאי, ושמונה קשורים לפיתוח יכולות אישיות כלליות. מרכיבי התוכנית: פילוסופיה, הדרכה, משחק באולם סגור, אימון, מצב גופני, יחסי אנוש, החלמה מפציעות, מינהל עסקים, חוסן מנטאלי, תזונה, יכולות טכניות, וציוד.

לצורך תחילת הפרויקט נבחרו שישה ספורטאים ספרדיים צעירים ומבטיחים: מקסימו קורטס (מירוצים), לאורה ארואבארנה (טניס), גוסטבו באייסטורס (סקי), חוסה-מאריה אורוסקו (גולף), דניאל קאברסאשי (טניס נכים) וחוסה אנטוניו גונסאלס באראטו (מאמן כדורגל). כל אחד מהם הנבחרים יזכה למעקב אישי צמוד ופעם בחודש ייפגשו כל הששה כדי לבחון את ההתקדמות שעשו.

עבור וודאפון, שותפה לקבוצת מקלרן בפורמולה1 ומי שעיטרה בעבר את החולצות של מנצ'סטר יונייטד, הפרויקט נועד לחבר לתדמית המותג שלה ערכים כמו תשוקה לניצחון ועבודה קבוצתית.

תגיות