אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המטרה הבאה של גרופון: לקבל כפתור משלה בקופות רושמות צילום: בלומברג

המטרה הבאה של גרופון: לקבל כפתור משלה בקופות רושמות

ענקית הדילים המקוונים נמצאת במגעים עם חברות המייצרות מערכות תשלום אלקטרוניות, במטרה להפוך את השימוש בקופונים שלה לפשוט יותר. נשיא גרופון: "זה יעזור לנו במגעים עם עסקים קטנים"

09.03.2011, 10:07 | יוסי גורביץ
גרופון, ספקית הדילים המקוונים הפופולרית, נמצאת במגעים עם יצרניות של קופות רושמות בנסיון לשלב את השירותים שהיא מציעה כחלק מהממשק של קופות בעתיד - כך דיווחה אמש (ג') סוכנות הידיעות בלומברג.

בין החברות שגרופון נמצאת במגע איתן בולטת VeriFone Systems, היצרנית השניה בגודלה של מערכות תשלום אלקטרוניות. מקור בחברה המקורב לשיחות אמר לבלומברג כי החברה שוקלת לאפשר לסוחרים לקבל קופונים של גרופון באותה הקלות שבה הם מקבלים תשלומים מחברות אשראי מוכרות כמו ויזה. דובר של VeriFone נמנע מלהגיב על הידיעה.

נשיא גרופון, רוב סולומון, אמר לבלומברג כי האתר מתכוון להתמקד בקופות רושמות בשלב ראשון, במטרה לשבץ בהן כפתורי גרופון או אמצעים אחרים שיאפשרו לסוחרים לנהל ביעילות רבה יותר עסקאות הכוללות קופונים. לדברי סולומון, הפיכת התהליך לפשוט יותר צפויה לסייע לגרופון במגעיה עם עסקים קטנים, שאינם יודעים כיצד להתמודד עם שטף הלקוחות שמגיעים מאתר הדילים.

לגרופון יש כ-60 מיליון מנויים ברחבי העולם, והיא פועלת גם בישראל, אך היא נמצאת בתחרות גוברת עם אתרי דילים אחרים במדינות שונות. אחד מהם, LivingSocial האמריקאי, נחשב ליריב הגדול ביותר שלה, והוא זכה להשקעה בסך 183 מיליון דולר מצד אמזון בדצמבר האחרון. גרופון עצמה דחתה הצעת רכישה של גוגל בסך שישה מיליארד דולר בדצמבר.

תגיות