אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
teenk תטפל בתקציב הניו מדיה של המותג "פול פרנק"

teenk תטפל בתקציב הניו מדיה של המותג "פול פרנק"

החברה תרכז את כל פעילות האונליין והאופליין בישראל עבור המותג שנרכש על ידי קבוצת סבן. תקציב הניו מדיה נאמד בכמאתיים אלף שקל

13.03.2011, 14:29 | כתב כלכליסט
teenk, פתרונות שיווק לצעירים ונוער, תטפל בתקציב הניו מדיה של המותג הבינלאומי "PAUL FRANK" בישראל.

החברה תרכז את כל פעילות האונליין והאופליין בישראל עבור המותג הבינלאומי, שנרכש על ידי קבוצת סבן בכ-50 מיליון דולר. תקציב הניו מדיה נאמד בלמעלה ממאתיים אלף שקל.

החברה תנהל את עמוד הפייסבוק של המותג בישראל, תקים קהילה ייעודית לקמפיינים השונים ותקיים אירועים לקידום מוצריו של "PAUL FRANK" באמצעות קהילת השגרירים והבאזרים של החברה. יש לציין כי תחילה תתמקד teenk בקידום המותג "ג'יוליוס הקוף", באמצעות אפליקציה ייחודית.

בין המוצרים שישווקו בחנויות אפשר יהיה למצוא: הנעלה, ביגוד מוצרי חזרה לביה"ס, מוצרי אופנה ועוד. בנוסף, תשלב teenk את הצרכנים בפעילות המותג, במסגרתה יוכלו הגולשים לבחור את עיצובם של המוצרים השונים על פי ה"אני מאמין" של המותג. בנוסף, יתבקשו הגולשים לעצב את "ג'וליוס הקוף" שלהם, ובכך יתחברו אל עולמות התוכן היום יומיים שלהם עם עולמות התוכן של המותג .

יניב וייצמן, מנכ"ל teenk, מסר: "המותג פול פראנק סחף את העולם כולו ואני מאמין שבקרוב מאוד יצליח לסחוף גם את הקהל בישראל.

תגיות