אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הדקה ה-90 משיקה את אתר שירכז רכישות קבוצתיות צילום: זוהר שטרית

הדקה ה-90 משיקה את אתר שירכז רכישות קבוצתיות

חברת התיירות, נכנסת לתחום חדש ומשיקה את אתר 'גרופ הדקה ה-90' בו ירוכזו כל המבצעים מאתרי הקניות הקבוצתיות בתחומי תיירות, ספא, מסעדות, אטרקציות ועוד

13.03.2011, 15:30 | שלי פריצקר
קבוצת הדקה ה-90, חברת התיירות העוסקת בתחום השיווק הישיר והשיווק באמצעות האינטרנט, נכנסת לתחום חדש ומשיקה את אתר 'גרופ הדקה ה-90' שירכז את כלל המבצעים מאתרי הקניות הקבוצתיות.

חברי מועדון הלקוחות של החברה, שמונה מעל 150,000 לקוחות, יהיו הראשונים ליהנות מקבלת הודעות לדואר האלקטרוני שירכזו עבורם את ההצעות האטרקטיביות שמציעים האתרים השונים בתחומים מגוונים: תיירות, ספא, מסעדות, אטרקציות ועוד.

גרופ הדקה ה-90 יעבוד במודל רווח של share revenue בין הדקה ה-90 לבין אתרי הרכישות השונים ויביאו לסינרגיה בין האגרגטור לבין הספק.

דנה לביא, סמנכ"ל שיווק וסחר: "כפי שהובלנו חלק ממהפכות האינטרנט בישראל בתחומי המומחיות שלנו, אנחנו מתכוונים ליצור מהפכה משמעותית בחשיפת קהל הגולשים הישראלי לנושא הרכישות הקבוצתיות ע"י מאות אלפים אשר ייהנו מחשיפה קבועה לכל המבצעים ואנחנו צופים שהדבר יביא לגידול בתנועה אל המבצעים השונים."

חברת הדקה ה-90, המובילה בענף התיירות הישראלי בתחום השיווק הישיר והשיווק באמצעות האינטרנט פועלת משנת 1997. החברה מתמחה בשיווק ישיר של מגוון מוצרי תיירות בארץ ובחו"ל, ביניהם הזמנת חופשות של הרגע האחרון וכן חופשות לטווח הקרוב והרחוק, חבילות ספורט, חבילות סקי, שייט באיים הקאריביים, טיולי תרמילאים, טיולים מאורגנים, חופשות רומנטיות, נופש כשר ועוד.

תגיות